BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több száz magyar utazó kért segítséget

A légi utasok jogainak érvényesítésére alapított Flight Refund Kft. segítségét egyéves működése alatt eddig több száz magyar ügyfél vette igénybe - közölte Csuhaj Miklós, a cég ügyvezetője.

A Flight Refund a kelet-közép-európai régióban elsőként 2012. november 1-jén, Magyarországon indított a légi utasok jogainak érvényesítését segítő online szolgáltatást. Bármely EU-n belüli légitársaság járatának több mint 3 órás késése, váratlan törlése, vagy a túlfoglaláskor előforduló beszállás megtagadása esetén a Flight Refund átvállalja a kártérítési folyamat lebonyolítását a kárt szenvedett utazótól - ismertette.

Közlése szerint a legrövidebb kártérítési ügy 1,5 hónapig tartott, az ügyek átlagos hosszúsága 4-6 hónap, de a leghosszabb ügy közel 2 éves jogi csatározás után zárult sikeresen.

A cég tervei szerint a következő 3 évben tovább terjeszkedik európai piacokon.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.