Miután sikerült 65 kilót lefaragni a Fabia tömegéből, alapmotornak bevállalták a Citigótól származó 1,0 literes háromhengerest: a 60 és 75 lóerős verzió közül mi utóbbit próbáltuk. Ez egyértelműen a komótos sofőröknek, főleg városi használatra ajánlható. Amúgy a motor kis tempónál tisztességesen viszi az autót, de a lendületes haladáshoz azért nyüstölni kell – szerencsére kihúzatva sem lesz különösebben zajos. A Fabia kellemesen vezethető, és kiszámíthatóan viselkedik, de a komfortos futóműhangolás tükrében az úthibákat tompíthatná magabiztosabban is. A 75 lóerős változat ára 2 785 441 forint.
A szürke színnel azonban sikerült minden érzelmet kiölni a Fabiából: még az is észrevétlen marad, mennyivel tetszetősebb és érettebb a formaterve, mint elődjének – így nem egyszerű megkülönböztetni a Rapid Spacebacktől. A belső hangulat sem forradalmi, de a műszerfal gyorsan áttekinthető, és a kezelés sem okoz fejtörést. Bár hátul lehetnének valamivel hosszabbak az ülőlapok, a helykínálat hozza a kategóriától elvárhatót, a csomagtér pedig a szegmens legtágasabbja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.