Olyan szolgáltatáscsomagot dob piacra a Telekom, amellyel informatikai, grafikai ismeretek nélkül is elkészíthető egy weboldal – jelentette be tegnap Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és középvállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese. Ezáltal – tette hozzá – javulhat a kis- és közepes vállalatok rugalmassága, versenyképessége.
Jelenleg körülbelül 211 ezer tíz fő alatti vállalkozás van Magyarországon, és több mint 70 százalékuknak, mintegy 150 ezer vállalkozásnak nincs saját weboldala.
A BellResearch kutatása szerint ezek több mint fele szeretne ilyen felületet, de vagy nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá, vagy nincs elegendő forrásuk ehhez – mondta Árvai Gergely, a Telekom IT szolgáltatások marketingmenedzsment-ágazatának vezetője. Egy fejlesztőcég ugyanis 130-200 ezer forintért készít el egy weboldalt, és az esetleges változtatás újabb kiadást jelent. A közepes cégeknél egyébként kedvezőbb a helyzet, ebben a körben már 80 százaléknyian rendelkeznek weboldallal, de például a magyarországi vállalkozásoknak csupán 10 százaléka mondhat magáénak webáruházat.
A kisvállalkozások többsége egyébként általában használja az internetet, csak a weboldalra nem futja. A Telekom most ezt a problémát akarja áthidalni, és a szolgáltatással akár 10-20 perc alatt összerakható az oldal. A csomaghoz tartozik a szerkesztőfelület mellett webtárhely, domén is. A vállalkozók által megalkotott weboldal minden felültre (PC, tablet, mobil) optimalizálható, és a Telekom szolgáltatása az összes szolgáltatónál lévő ügyfél számára elérhető, hűségidő nélkül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.