BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alaposan megújult a nagy egyterű

Úgy tűnik, a nagycsaládos értékeket valló Sharan sokkal többre tartja a külcsínnél a belbecset. Legalábbis a második X-et ünnepelő születésnapi bulira csak kicsit csípte ki magát: finoman kisminkelték és LED-es nappali menetfénnyel húzták ki a fényszóróját, továbbá diódás fényforrással villantanak az átrajzolt hátsó lámpák is.

A színpalettán egy metálkék, illetve metálvörös fényezés az újdonság, ahogy a könnyűfém keréktárcsák választéka is tovább bővült – ez minden. Belül csiszoltak a multifunkciós kormánykerék stílusán; molyoltak kicsit a dekorbetétekkel, míg a 12 irányban, elektromosan állítható ülés akár masszázsfunkciós is lehet. Ezenkívül a széria 5 colos érintőképernyő – felárért – nagyobb méretű (6,5”), és fejlettebb fejegységgel helyettesíthető.

Alapfelszerelés lett a baleset utáni másodlagos ütközést megelőző rendszer, a modern vezetőtámogató eszközök közül pedig a radaros követésitávolság- és sebességtartó auto­matika, a koccanásgátló. Az ütközésveszélyre figyelmeztető és automata vészfékező rendszer is most először rendelhető a Sharanhoz. A motorpalettát 1,4-es (150 LE) és 2,0-ás benzinesek (220 LE), valamint 2,0 literes dízelek (115, 150, 184 LE) alkotják.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.