2018-ban jön a terepjáró
Teljesen új alumínium térvázat fejlesztnek a Rolls-Royce-nál, és a Cullinan nevű szabadidő-autóban alkalmazzák először. A járművet két év múlva dobják a piacra, de nem állnak itt meg, hiszen erre az új, rugalmasan alakítható alapra építik fel a márka soron következő személyautóit is. Különösen a 2003-ban bemutatott Phantom típusnál érik már a generációváltás. Igazán nagy változást a Ghost/Wraith/Dawn modellsorozatnál hoz majd az új térváz, hiszen az jelenleg jórészt olyan acélkarosszériával készül, amely az előző BMW 7-es generáció padlólemezére épül.
A motorkínálat annyit változik, hogy a jövőben az összes Rolls-Royce motorterébe a két turbós, 6,75 literes V12-es kerül, és a BMW segítségével hálózatról tölthető hibrid hajtást is kínálnak. Nem mintha a tulajdonosok nem engedhetnék meg magukat a benzinszámlát, csak manapság már társadalmi elvárás a környezetvédelem, és amíg akkumulátorokkal nem tudnak megfelelő hatótávolságot biztosítani az ügyfeleknek, ez marad az egyedüli megoldás.


