BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Népszerűbbek a digitális megoldások

A rendszeresen banki szolgáltatásokat igénylő magyarok 45 százaléka nyitott a digitális megoldásokra – mutatta ki az IFUA Horváth & Partners és a Tárki reprezentatív felmérése. Vannak köztük széles banki termékportfólióval rendelkezők és pénzügyeiket konzervatív módon – például lehetőleg hitelfelvétel nélkül – intézők is. A kevésbé nyitottak egy jelentős csoportja – az aktív bankolók közel negyede – sem utasítja el teljesen a digitális megoldásokat, de segítséget szeretne kapni azok használatához.

A különböző lehetőségek közül az online hiteligénylés a legvonzóbb: az aktív bankhasználók közel 30 százaléka gondolja úgy, hogy ezt választaná a kérelem személyes benyújtása helyett. Az online videós ügyintézés közel egynegyedük számára jelent alternatívát, és hasonló arányban nyilatkoztak így a chates tájékoztatásról is. Magyarországon kevés példa van még a mozgó bankári szolgáltatásra is, vagyis arra, hogy a banki alkalmazott keresse fel az ügyfelet. Pedig a felhasználók 31 százaléka hajlandó lemondani a fiókhálózatról, ha az ottani ügyintézőket mozgó bankárok helyettesítik.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.