BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Behódol a Telenor a feltöltőkártyás ügyfeleinek

Teljesen megújulnak a Telenor feltöltőkártyás csomagjai – jelentette be Lukas Antos, a mobiltelefon társaság marketing igazgatója szerdán. Az új MyTalk csomag megfelezett – akár 20 forintos - percdíjakat, az új MyChat ajánlat pedig a legnépszerűbb közösségi oldalak korlátlan használatát biztosítja Telenor ügyfeleknek. A MyTalk&Chat díjcsomag pedig gyakorlatilag az előbbi két csomag kombinációja.

Ezek a tarifacsomagok harminc napra mintegy kétezer és ötezer fontos áron érhetőek el. A Telenor mindeközben megtartotta a MyStart alapcsomagot, aminek ugyan nincs havi díja, a csomag feltöltéstől függetlenül, fixen 40 forintos perc-, és SMS-díjjal használható a belföldi hívásokra – mondta Takács Tamara, a feltöltőkártyás üzletág osztályvezetője.

A Telenor azért lépett, mert ügyfelei szerint túl magasak voltak a feltöltőkártyás percdíjak, és kevés adatforgalmat tartalmaztak. Az ügyfelek azt is kifogásolták, hogy túl bonyolult volt a szolgáltatások megrendelése, hisz ahhoz több sms-t is el kellett küldeni – tette hozzá az osztályvezető.

A Telenor (akkor még Pannon GSM) 1997-ben dobta piacra a feltöltő kártyás tarifáit. A lakossági ügyfelek közül még ma is többen veszik igénybe a feltöltő kártyás megoldást, mint a havi díjas konstrukciót – tudtuk meg a vállalattól. A feltöltő kártyás megoldásra tehát továbbra is nagy azt érdeklődés, hisz az ügyfelek egy részének fontos a a telefon használatuk feletti pénzügyi kontroll. Az üzleti előfizetőkkel együtt – akik jellemzően havi díjasok – azonban a cég ügyfelei közül többen választják a havi díjas megoldást. A havidíjas ügyfelektől származó bevétel is meghaladja a feltöltőkártyásoktól befolyt összeget.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.