BUX 41,248.02
-0.02%
BUMIX 3,923.59
-0.63%
CETOP20 1,919.28
-0.06%
OTP 10,505
+1.99%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.82%
-0.80%
ZWACK 17,200
+0.29%
0.00%
ANY 1,635
+2.83%
RABA 1,155
-2.53%
-0.44%
+3.13%
-3.05%
-0.46%
OPUS 193.6
+0.83%
+12.58%
-1.72%
0.00%
-2.51%
OTT1 149.2
0.00%
-1.95%
MOL 2,800
-0.99%
+0.50%
ALTEO 2,350
+0.86%
-6.09%
-3.92%
EHEP 1,600
+23.55%
+2.94%
-0.26%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-3.81%
-8.11%
0.00%
SunDell 39,800
0.00%
+0.94%
-0.75%
-1.44%
-1.41%
-0.31%
-3.35%
GOPD 12,500
0.00%
OXOTH 3,790
0.00%
-5.98%
NAP 1,218
-0.65%
0.00%
-4.15%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Behódol a Telenor a feltöltőkártyás ügyfeleinek

Teljesen megújulnak a Telenor feltöltőkártyás csomagjai – jelentette be Lukas Antos, a mobiltelefon társaság marketing igazgatója szerdán. Az új MyTalk csomag megfelezett – akár 20 forintos - percdíjakat, az új MyChat ajánlat pedig a legnépszerűbb közösségi oldalak korlátlan használatát biztosítja Telenor ügyfeleknek. A MyTalk&Chat díjcsomag pedig gyakorlatilag az előbbi két csomag kombinációja.

Ezek a tarifacsomagok harminc napra mintegy kétezer és ötezer fontos áron érhetőek el. A Telenor mindeközben megtartotta a MyStart alapcsomagot, aminek ugyan nincs havi díja, a csomag feltöltéstől függetlenül, fixen 40 forintos perc-, és SMS-díjjal használható a belföldi hívásokra – mondta Takács Tamara, a feltöltőkártyás üzletág osztályvezetője.

A Telenor azért lépett, mert ügyfelei szerint túl magasak voltak a feltöltőkártyás percdíjak, és kevés adatforgalmat tartalmaztak. Az ügyfelek azt is kifogásolták, hogy túl bonyolult volt a szolgáltatások megrendelése, hisz ahhoz több sms-t is el kellett küldeni – tette hozzá az osztályvezető.

A Telenor (akkor még Pannon GSM) 1997-ben dobta piacra a feltöltő kártyás tarifáit. A lakossági ügyfelek közül még ma is többen veszik igénybe a feltöltő kártyás megoldást, mint a havi díjas konstrukciót – tudtuk meg a vállalattól. A feltöltő kártyás megoldásra tehát továbbra is nagy azt érdeklődés, hisz az ügyfelek egy részének fontos a a telefon használatuk feletti pénzügyi kontroll. Az üzleti előfizetőkkel együtt – akik jellemzően havi díjasok – azonban a cég ügyfelei közül többen választják a havi díjas megoldást. A havidíjas ügyfelektől származó bevétel is meghaladja a feltöltőkártyásoktól befolyt összeget.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek