BUX 39,234.2
-5.50%
BUMIX 3,852.63
-1.33%
CETOP20 1,952.57
-0.70%
OTP 9,010
-8.17%
KPACK 3,100
0.00%
-0.91%
-4.35%
+0.85%
-4.00%
ZWACK 17,400
-1.42%
-1.96%
ANY 1,610
-1.23%
RABA 1,165
+0.43%
-1.79%
-4.44%
-1.33%
-2.27%
+2.19%
-2.73%
-1.50%
0.00%
+1.03%
OTT1 149.2
0.00%
-1.95%
MOL 2,504
-9.14%
+1.69%
ALTEO 2,200
-5.98%
0.00%
-3.02%
EHEP 1,595
-5.62%
-0.67%
-3.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.59%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+0.48%
-1.90%
-3.60%
-2.60%
-1.27%
-2.75%
GOPD 12,000
0.00%
OXOTH 3,370
-9.89%
+2.10%
NAP 1,206
0.00%
-15.15%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Vasutat építenek Mészáros Lőrincék, húszmilliárddal drágábban, mint hitték

Egy kormányhatározat megemelte a dél-balatoni vasútvonal átépítésére szánt összeget, így nincs akadálya annak, hogy a Mészáros Lőrinc cégének konrozciuma megkezdhesse a munkát.

A tervezettnél húszmilliárd forinttal többet költ a dél-balatoni vasút átépítésére az állam – tudta meg a Népszabadság.

A Szántód-Kőröshegy és Balatonszentgyörgy közötti, 52 kilométeres, uniós támogatásból finanszírozott beruházásra a lap értesülése szerint a Mészáros Lőrinc érdekeltségének számító R-Kord, a ­V-Híd és a Swietelsky hármasa adta a győztes ajánlatot. A konzorcium nettó 72,38 milliárd forintot kért munkájáért. Ez az összeg 19,4 milliárddal haladja meg az előzetesen becsült mérnökárat.

Azonban a kormány már intézkedett is, hogy a projekt költségeinek megugrása ne okozhasson problémát. Egy napokban megjelent határozat szerint a beruházásra szánt uniós támogatás összegét 53 milliárd forintról 72,4 milliárdra emelték.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek