BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól megy a divatmárkaboltnak a repülőtéren

A német Gebr. Heinemann cég bővítette és felújította nemzetközi divatmárkaüzleteit a Budapest Airport termináljain – mindezt a 2016-os nyári utazási szezon kezdetére. Tavaly a budapesti Heinemann üzletek forgalma a repülőtér rekordforgalmát is meghaladóan növekedett, a most felújított nemzetközi divatmárkaüzletek pedig újabb impulzust adhatnak a kereskedelmi forgalomnak.

A budapesti Heinemann Duty Free üzleteket valamint a divatmárkaboltokat a Hungarian Duty FreeKft. a Gebr. Heinemann 100 százalékos leányvállalata üzemelteti, amely egyben a Budapest Airport legnagyobb kiskereskedelmi partnere. A Gebr. Heinemann német családi vállalat mintegy 300 különféle Duty Free & Travel Value boltot üzemeltet, valamint számos exkluzív divatmárkaüzletet és úgynevezett concept üzletet 28 ország 78 repülőterén.

A Budapest Airport esetében csak a tavalyi évben a teljes kereskedelmi forgalom meghaladta a 110 millió eurót, amiből 53 millió eurós forgalmat a Heinemann Duty Free bonyolított le, mindez a 20 százalékos bővülés jelentősen meghaladta az utasforgalom 12,5 százalékos növekedését.

A Heinemann jelenleg 2 217 négyzetméternyi kereskedelmi területen működik a SkyCourtban és a terminálokon. A klasszikus központi, átsétálós Duty Free & Travel Value bolt mellett egy-egy hasonló üzletet működtetnek a 2A és a 2B Terminálon közvetlenül a beszállókapuk közelében; emellett működik még három specializált divatmárka üzlet a SkyCourtban, egy Victoria’s Secret márkabolt a 2A Terminálon és egy különleges, többféle brandet felvonulató kiegészítő- és divatáru üzlet is.

A SkyCourt átadásának ötödik évfordulójára a Heinemann egy sor fejlesztést és felújítást hajtott végre a divatmárka üzletekben, amelyek olyan luxustermékeket kínálnak, mint a Hugo Boss, a Longchamp, a Mont Blanc vagy legújabban a Tommy Hilfiger dizájn és életmód márka. A vásárlók körében végzett alapos véleményfelmérés nyomán a Heinemann multi-márkás kiegészítőket kínáló üzletet alakított ki a SkyCourtban.

A jól ismert nemzetközi márkák mellett azonban mindig kiemelt figyelmet szentelünk a helyi, csak az adott országra jellemző árukínálatnak – mondta Raoul Spanger, a Gebr. Heinemann kiskereskedelmi igazgatója.

Kereskedelmi partnereink sikere és sokszínű kínálata, amelyben a nagy nemzetközi márkák és a kiváló magyar termékek egyformán megtalálhatók, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy egyre többen válasszák a repülést és Magyarországot, mint vonzó turisztikai célpontot – tette hozzá Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.