Cégvilág

Jó hatással volt a foci-Eb a tévépiacra

A hazai tartós műszaki cikkek értékesítése az idei második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz képest 10,6 százalékkal nőtt, és a teljes forgalom 135,3 milliárd forintot tett ki. Az informatikai  és irodaeszközök kivételével valamennyi szektor tudott erősíteni - derül ki a GfK TEMAX közleményéből.

A legnagyobbnak a telekommunikációs szektor bizonyult, amely 17,2 százalékos növekményt mondhat magáénak. Szórakoztató elektronika 2016 második negyedéve a hazai szórakoztató elektronikai piacon pozitív eredménnyel zárult: az értékesítési összforgalom a mért kategóriákban 27,4 százalékos növekedést mutatott.

Az értékesítésben a legnagyobb részesedéssel a síkpaneles televíziók kategóriája bír, amely az UEFA 2016 labdarúgó EB hatására kiemelkedő – 40,2 százalékkal – haladta meg az előző évi szintet. A szektor bővülésében része volt továbbá a hangprojektorok, akciókamerák és hordozható audiotermékek piaca - írja a GfK TEMAX.

tévépiac GfK tévé
Kapcsolódó cikkek