A termékkategóriák közül a szórakoztatóelektronika generálta a második negyedév legnagyobb bevételét, közel 11 milliárd forintot, mintegy 46 százalékkal többet, mint 2015 hasonló időszakában. A növekedés nem állt meg júniusban sem, a harmadik negyedévben az olimpia és iskolakezdés köré épülő kampányok hatására várhatóan tovább erősödik a szektor. Így az év második felére 175 milliárdos forgalmat vár a GKI Digital, vagyis valószínűleg 300 milliárd fölé emelkedik az éves összbevétel. A nagyobb értékű műszaki cikkek iránti megnövekedett kereslet hatással volt az átlagos kosárértékre is, amely a nyár elején 11 200 forintra emelkedett, szemben a tavalyi 10 ezer forintos átlaggal. A verseny éleződése miatt a vásárlók az idén még több kedvezményben részesültek. A többnyire egy napig tartó akciókban az átlagosan elérhető árengedmény mértéke tavalyhoz képest a duplájára emelkedett. Az online vásárlók így az első fél évben már átlagosan 12 százalékos kedvezményben részesülhetnek a meghirdetett leárazások keretében.