Egyre élesedik a verseny az energiaszektorban, és a földgázszolgáltatók üzleti megoldásai között is jelentős különbségek vannak.

A szakértők ezért arra figyelmeztetnek, hogy szolgáltatóváltáskor mindenki körültekintően válasszon az elérhető ajánlatok közül. Előnyösebb és személyre szabottabb ajánlatokat azoktól a kereskedőktől, szolgáltatóktól kaphatnak, amelyek folyamatosan nyomon követik az ügyfelek igényeit és visszajelzéseit, és az így szerzett ismeretek alapján alakítják ki szolgáltatásaikat.

Mivel a kis- és középvállalkozások cégvezetői egy személyben több funkciót is betöltenek, egy megbízható szolgáltatónak az a feladata, hogy a vezetőt tehermentesítse a felesleges ügyintézési mechanizmusok alól, és lehetővé tegye, hogy több időt szánhasson vállalkozásának fő tevékenységére.
Az E.ON – amely közel két évtizednyi magyarországi tapasztalata és nemzetközi háttere alapján a hazai földgázszolgáltatás egyik stabil szereplője – 2016 őszén feltérképezte, hogy a kis- és középvállalatok pontosan mely értékek figyelembevételével választanak partnert. A válaszadók legnagyobb csoportja, 31 százaléka a minőséget tartja a legfontosabb értéknek, a megkérdezettek 28 százaléka a személyre szabott szolgáltatásokat értékeli, negyede voksolt az innovációra, és hatoda emelte ki a kényelmet mint alapvető szolgáltatási értéket.

„Ma már elengedhetetlen, hogy olyan értékek alapján valósítsunk meg együttműködéseket, amelyek akár közvetlenül, akár közvetetten hozzájárulnak ügyfeleink sikereihez. Döntéshozatalukban személyes ügyintézőink segítik őket, akár személyre szabott ajánlat összeállításában is” – hangsúlyozza Lehoczki Balázs, az E.ON Energiakereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A kiszámítható, minőségi szolgáltatás fontos pillére a díjszabás egyszerűsége és követhetősége, amire a társaság kiemelt hangsúlyt helyez. Nincs elvárt fogyasztási mennyiség, és a túlfogyasztás sem jár büntetéssel. Az egyéb termékekre kötött szerződésekben transzparensen szerepelnek az ügyfelek által fizetendő tételek, valamint az együttműködés keretei.

„Nagyon fontos számunkra a hosszú távú jó partneri kapcsolat kialakítása, ennek érdekében munkatársaink mindent megtesznek” – tette hozzá Lehoczki Balázs.