A lépés a Mol új kiskereskedelmi stratégiájába illeszkedik, amelynek nyomán a vállalat Magyarországon is számos töltőállomásán alakította ki úgynevezett Fresh Corner-üzleteit. A tervek szerint most a Mol száz romániai benzinkútját újítja fel, s a vásárlók mindennapi fogyasztási igényeihez igazodó termékválasztékkal, továbbá szolgáltatásokkal (mint például csomagátvétel) bővíti kínálatát.
A Mol Fresh Corner-üzletei kávéval, szendvicsekkel, pékáruval és napi fogyasztási cikkekkel várják a vásárlókat. A Mol Románia több mint kétszáz töltőállomásával a helyi piac harmadik legnagyobb szereplője, részesedése a kiskereskedelemben 19 százalékos. Versenytársai közé az OMV Petrom, a Rompetrol és a Lukoil tartozik.
Tavaly a Mol itteni forgalma meghaladta az egymilliárd eurót. A csoport két társasággal van jelen a piacon: a Mol Románia Petroleum Products Kft. és a Mol Kiskereskedelem Kft. révén, amely az olasz ENI kúthálózatának a felvásárlása után jött létre 2014-ben. Ugyanakkor a Mol Románia nemcsak megújul, hanem újabb töltőállomásokat is nyit. Az idén a tavalyihoz hasonlóan 10-15 millió eurót szánnak beruházásokra.