A lépés a Mol új kiskereskedelmi stratégiájába illeszkedik, amelynek nyomán a vállalat Magyarországon is számos töltőállomásán alakította ki úgynevezett Fresh Corner-üzleteit. A tervek szerint most a Mol száz romániai benzinkútját újítja fel, s a vásárlók mindennapi fogyasztási igényeihez igazodó termékválasztékkal, továbbá szolgáltatásokkal (mint például csomagátvétel) bővíti kínálatát.
A Mol Fresh Corner-üzletei kávéval, szendvicsekkel, pékáruval és napi fogyasztási cikkekkel várják a vásárlókat. A Mol Románia több mint kétszáz töltőállomásával a helyi piac harmadik legnagyobb szereplője, részesedése a kiskereskedelemben 19 százalékos. Versenytársai közé az OMV Petrom, a Rompetrol és a Lukoil tartozik.
Tavaly a Mol itteni forgalma meghaladta az egymilliárd eurót. A csoport két társasággal van jelen a piacon: a Mol Románia Petroleum Products Kft. és a Mol Kiskereskedelem Kft. révén, amely az olasz ENI kúthálózatának a felvásárlása után jött létre 2014-ben. Ugyanakkor a Mol Románia nemcsak megújul, hanem újabb töltőállomásokat is nyit. Az idén a tavalyihoz hasonlóan 10-15 millió eurót szánnak beruházásokra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.