Több mint tíz százalékkal, 1300 autóra tudta növelni az eladásait 2016-ban a Fábián Autó. A hat márkát forgalmazó, a budapesti, budaörsi és székesfehérvári telephelyet működtető társaság 2016-ot 7,4 milliárd forint árbevétellel és 130 millió forint adózás előtti nyereséggel zárta.
Az 1991-ben Peugeot-kereskedőként indult Fábián Kft. 2015 végén bővítette kínálatát az Opellel. Fábián István tulajdonos-cégvezető azt a célt tűzte ki, hogy néhány éven belül a legnagyobb Opel-kereskedők közé kerüljön a társaság.
A Peugeot esetében ez évtizedek óta így van, a teljes magyarországi Peugeot-forgalom csaknem negyedét adja a Fábián Autó. A Citroën-eladásokban tavaly már csak néhány darab választotta el az első helytől, és az Isuzu-értékesítésben is az egyik legnagyobbnak számít.