Cégvilág

Utazási szolgáltatásaival a Tesco babérjaira tör az Aldi

Németország, Svájc és Ausztria mintájára szeptember 21-től hazánkban is kínál turisztikai termékeket az Aldi.

Németország, Svájc és Ausztria mintájára szeptember 21-től hazánkban is kínál turisztikai termékeket az Aldi, amely 2008 óta van jelen Magyarországon, és ma már 2600 munkavállalót foglalkoztat 125 áruházában. Bernard Haider, a lánc hazai leányvállalatának ügyvezető igazgatója szerint mérföldkő, hogy az élelmiszerek és a nonfood termékek mellett immár egyéni és csoportos utazások is vásárolhatók online. Az Aldi Utazás márkanév alatt induló szolgáltatásban a cég Közép-Európa legnagyobb utaztató ügynöksége, az Eurotours International termékeit ajánlja a magyar piacon.

A világ 88 országában 2500 partnerszállodával és 4000 egyéb beszállítóval együttműködő utazásszervező vezérigazgatója, Helga Freund kiemelte: a magyar utazók számára hetente váltakozó tematikus utakat és szezonális ajánlatokat kínálnak, a nyaralásukat korán megtervezők pedig extra kedvezményekre számíthatnak. Az utazásukat egyénileg szervezők is könnyen foglalhatnak szállást a világ mintegy 55 ezer hoteljének kínálatából, illetve több ezer repülőjáratra is vásárolhatnak jegyet – tette hozzá.

Utakat és szállást foglalni online, e-mailben és telefonon is lehet az Aldinál, de magyar nyelvű ügyfélszolgálat segítségét is igénybe lehet venni. A fizetés bankkártyával vagy online átutalással történik, foglaláskor csupán 20 százalékot kell befizetni. Az indulás előtt négy héttel minden egyéni utazás foglalása költségmentesen módosítható, továbbá adott feltételek mellett a foglalás a befejezésétől számított 24 órán belül díjmentesen törölhető. Lapunk piaci körképéből kiderült, hogy a most már turisztikai termékeket is kínáló Aldinak idehaza lényegében csak a Tescóval kell lépést tartania. Az egyéb potenciális riválisok közül a Spar arról tájékoztatta a Világgazdaságot, hogy nem tervezi ilyen típusú szolgáltatás bevezetését, mint ahogy az Auchan is megerősítette, nem értékesít sem szállást, sem utazást. Az utazási szolgáltatások piacán korábban már jelen lévő Lidl Magyarország pedig arról számolt be, hogy vizsgálja a lehetőségeket, ezért bővebben a téma kapcsán nem kíván nyilatkozni. Az üzletlánc egységeiben ugyanakkor már hónapok óta nem találkozni utazási ajánlattal.

A Tesco utazás egy harmadik éve működő aggregátor oldal, amely több száz hotel csak itt elérhető, folyamatosan megújuló akciós ajánlatát jeleníti meg – közölte a Világgazdasággal a hipermarket sajtóosztálya, kiemelve, hogy már az indulás utáni második évre lényegesen meghaladták a százezres utasszámot, az állandó, specifikusan ez iránt a szolgáltatás iránt érdeklődő követők száma pedig csaknem 200 ezer fő.

A garantáltan legkedvezőbb csomagok mellett a Tesco-vásárlók speciális kedvezményekben, Clubcard-pont-visszatérítésekben és rendszeres black friday napokban is részesülnek. Fizetni az összes lehetséges módozatban, így például bankkártyával, utalással, személyes átvétellel és Szép-kártyával is lehetséges – közölte az áruházlánc.

https://www.vg.hu/vallalatok/mostantol-nem-csak-vasarolni-jar-majd-az-aldiba-615077/

Aldi utazás Tesco
Kapcsolódó cikkek