Cégvilág

Ezek a cégek a legvonzóbbak a fiatalok számára

Több mint 6000 szavazat alapján, a Z és az Y generáció véleményét is mérlegelve választotta meg a legjobb gyakornoki programokat kínáló, a pályakezdők számára legjobb választást jelentő cégeket a Zyntern employer branding szakértői csapata.

Egyetemisták, pályakezdők, valamint a Z és Y generációt jól ismerő cégek munkatársaiból álló szakmai zsűri mérlegelt és döntött, hogy melyek a fiataloknak legvonzóbb cégek Magyarországon. A szavazási kampány során félmillió embert elérő Zynternship Awards csapata – a HR Innováció díjas Colibri Internship Awards utóda – a legjobb gyakornoki programokat díjazta a kiválasztási folyamat, a gyakornokok elégedettsége és a hosszútávú fejlődési potenciál mentén.

Az élmezőnyben olyan vállalatok végeztek, mint a Budapest Bank, a Bosch, az EATON, a Nestlé az Unilever vagy a Vodafone. A 85 ezer egyetemistát elérő S. Oszkár Facebook-csoport különdíját az Accenture kapta a Personal Hungary szakkiállításon megrendezett díjátadón.

Több mint 6000 szavazat alapján, a Z és az Y generáció véleményét is mérlegelve választotta meg a legjobb gyakornoki programokat kínáló, a pályakezdők számára legjobb választást jelentő cégeket a Zyntern employer branding szakértői csapata. A 25 tagú szakmai zsűri és a közönség, valamint az S. Oszkár csapata is döntött a díjak sorsáról.

Forrás: Zyntern

„Az Eaton 400 munkatársából 10 százalék pályakezdő, így mindenképpen meg szerettük volna magunkat mérettetni a versenyen. A Zyntern.com egy izgalmas új kezdeményezés és platform, ami hasznukra válik, hiszen a passzív, régi típusú hirdetések nem működnek a mai munkaerő piacon. Két éve vagyunk jelen a magyar piacon, azt gondolom, hogy ennyi idő alatt kiemelkedő eredményeket értünk el, ezt bizonyítja a Zynternship Awards-on elnyert arany minősítésünk is.” – mondta el Szende Csaba, az élen végzett Eaton ügyvezetője.

Az S. Oszkár Egyetemista csapata, akik Facebook felületükön jelenleg 85.000 potenciális munkavállalóhoz, azaz pályakezdőhöz és egyetemistához érnek el minden nap, különdíjat szavazott meg az Accenture-nek. A fiatalok a juttatások, az iroda egyetemekhez való közelsége és komfortja, a munkaidő rugalmassága, a fizetés, a karrier lehetőségek és a vállalat social media jelenléte alapján értkelték az indulókat.

„A közönség szavazatai alapján a fiatalok számára a legfontosabb szempontok a munkaadók értékelése során a szakmai fejlődési lehetőségek, a strukturált mentor és buddy programok, valamit a rugalmasság a munka és a magánélet, illetve a munka és a -tanulmányok tengelyen. A vonzó, rövid, kollégákat és munkakörnyezetet bemutató munkáltatói videók pedig amit leginkább keresnek tájékozódás során.” – mondta el Barathi Tamás, az egyik legújabb újgenerációs állásportál társalapítója.

A Zyntern új generációs állásportál 3 hónapja indult felületén eddig 4200 Z és Y generációs fiatal regisztrált, akik eddig 400 cég profiljával ismerkedhetnek az oldalon. A mintegy 200 munkáltatói videót felvonultató weboldal segítségével eddig 170 pályakezdő nyert felvételt a Zyntern-nel együttműködő vállalatoknál.

A szakmai zsűrit többek között az Aisec, az Amerikai Kereskedelmi Kamara, az Assessment Systems, a BCSDH, a Bindermann, a Black and Wolf, a Budapest Business Club, a Coachingpoint, az Effemine, az Estiem, az Evolution Group, a Felsőoktatási Diákszervezetek Egyesülete, a HBA, az ISEEQ, a Kelly Services, a Nők a Tudományban Egyesület, az S. Oszkár Egyetemista, és az &U Magazine munkatársai alkották.

 

Zynternship Awards innováció z-generáció munkahelyek
Kapcsolódó cikkek