A londoni központú cég 719 millió font bevételt ért el a tavalyi harmadik negyedévben, a karácsonyt is magában foglaló október-decemberi időszakban. Egy évvel korábbi eredménye 735 millió font volt, ami a brit valuta gyengülésének volt köszönhető. Emiatt London és az Egyesült Királyság vonzó vásárlási célpont lett a dollárral és euróval fizető vevők körében.
A Burberry összehasonlítható bevételei mindössze 2 százalékkal emelkedtek a december 31-én véget ért három hónapban, szemben az egy évvel korábbi 3 százalékkal.
Ez az eredmény azért is csalódást keltő, mert a nagy riválisok, a Hugo Boss német divatkonszern és a világ második legnagyobb luxusipari csoportja, a svájci székhelyű Richemont a napokban egyaránt 7 százalékos árbevétel-növekedésről számolt be az október-decemberi időszakról.
A Burberry vezetése novemberben jelentette be, hogy jelentős átszervezést hajtanak végre a következő három évben. A program befejezéséig nem számítanak sem a bevételek, sem az üzemi eredmény érzékelhető emelkedésére.
A csaknem 11 ezer alkalmazottat foglalkoztató vállalat részvényárfolyama szerda délben 6,70 százalékos mínuszban, 1665 pennyn állt a londoni tőzsdén, de napi mélypontján 8,44 százalékos veszteségben jegyezték.