A dm drogéria csütörtökön elindította az online értékesítését. A korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók immáron 7400 termék közül válogathatnak online, köztük szinte a teljes dm márkás kollekció – tájékoztat közleményében a vállalat.
A kategóriákon belül további szűrési lehetőségek biztosítják a még pontosabb találatot, könnyebbé téve a keresgélést és a tájékozódást.
A digitalizáció a cég minden területén jelen kell, hogy legyen, nagy hiba lenne azt gondolni, hogy csupán az online shop indulása önmagában válasz a kihívásokra
– mondta Kanyó Roland, a drogéria marketing és PR menedzsere.
A dm online shopban történő vásárlás esetén online bankkártyával vagy készpénzes utánvéttel lehet fizetni. A házhozszállítás országos, és egységáron, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül juttatják el a rendeléseket a vásárlókhoz.
A dm kiszállítási partnere a Sprinter Futárszolgálat.
Aki továbbra is a bolti vásárlást részesíti előnyben, annak a weboldalon, valamint az applikációban is elérhető üzletkereső segít eljutni a legközelebbi dm-be – írják közleményükben.
„Azt szeretnénk, ha a két terület kiegészítené egymást és mindenki számára kényelmi szolgáltatást nyújtson a drogérialánc. Reméljük, hogy ezzel már nem csak az offline, de az online vásárlói élmény növeléséhez is hozzájárulhatunk” – fejtette ki Kovács Miklós, a dm logisztikai cégvezetője.