BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tovább zuhan az emberek Facebook iránti bizalma

Minden bizonnyal Mark Zuckerberg is érzi a helyzet jelentőségét, ugyanis a vállalat brit és amerikai lapokban közzétett hirdetések által kér bocsánatot a csalódott felhasználóktól. A számok azonban nem hazudnak: az elmúlt két hét adatlopási botránya után a felhasználók elfordultak a Facebooktól.

Az amerikai felhasználók jóval kevesebb, mint a fele hiszi el, hogy a Facebook valóban fontosnak tartja a személyes adatok védelmét, a német társadalomnak pedig a 60 százaléka gondolja úgy, hogy a szóban forgó vagy bármelyik más közösségi oldal romboló hatással van a demokráciára – írja a CBNC a Reuters/Ipsos felmérésére hivatkozva.

A megkérdezettek 41 százaléka hisz továbbra is abban, hogy a FB biztonságos, az Amazon 66 százalékot kapott, az Alphabet 62, a Microsoft pedig 60 százalékos bizalmi szinten áll a felhasználóknál.

Minden jel arra utal, hogy Mark Zuckerberg a lehető legtöbbet veti be annak érdekében, hogy csitítsa a közösségi oldala ellen lángokba boruló közvéleményt.

A brit és amerikai sajtóban megjelent hirdetés szövege meglehetősen önostorozó, bár kétségtelenül igaz.

A Facebook bocsánatkérő hirdetése
Forrás: AFP

A mi felelősségünk, hogy megvédjük az információkat. Ha nem tudjuk, akkor nem érdemeljük meg őket.

A Facebook vezére olyan grandiózus lapokban próbált hirdetéseivel eljutni az emberekhez, mint az Observer, a New York Times, a Washington Post vagy a Wall Street Journal.

A Cambridge Analytica-val kéz a kézben bukdácsoló, majd egy kissé későn állást foglaló Facebook tehát alaposan megérzi az emberek csalódottságát.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.