Cégvilág

A török légitársasággal a legjobb repülni

Erős négyes összesített osztályzattal a Turkish Airlines szolgáltatásait értékelték a legjobbra az eDreams online jegyértékesítő felmérésében részt vevő utasok.

A Turkish Airlines (TA) került az eDreams utazásijegy-értékesítő online portál 2018-as toplistájának élére az utazás minősége és a kínált szolgáltatások alapján, a sorrendet 60 ezer megkérdezett utas válaszait felhasználva határozták meg 2017 végén. Eszerint a török társaság személyzete segítőkész, barátságos, az utazás minden esetben kellemes, a fedélzeten felszolgált étel pedig egyenesen kiváló. A légitársaság 326 repülőgéppel évente mintegy 60 millió utast szállít 300 célpontra.

Míg a TA 4,15-os osztályzatot kapott, a második helyen végző görögországi Aegean Airlines 4,10-ot. A róla közzétett értékelésben is szuperlatívuszok állnak:

Mindig az Aegeannel utazom, a társaság Sky Express szolgáltatása összehasonlíthatatlan, maga az Aegean is kiváló szolgáltatást nyújt, és modern.

Az Aegennek 60 repülőgépe van, ezekkel évi 13 millió utast juttat el 145 desztináció valamelyikére.

Sok dicséretet osztottak az utasok, de ötös átlagosztályzata nem lett egyetlen légitársaságnak sem
Fotó: AFP / Jalal Morchidi / Anadolu Agency

A dobogó harmadik fokára 3,99-os osztályzattal a Swiss International Air Lines került. A vele való utazást a válaszadók nagyon kényelmesnek, a személyzetet figyelmesnek tartják. A Swiss 95 repülővel dolgozik, utasainak száma évente 16,5 millió, az úti célpontjaié pedig 100. A soron következő Lufthansát (3,95) első osztályúnak nevezik, a szolgáltatásait megbízhatónak, és csupa jót közölnek az ugyanilyen értékelést elérő Austrian Airlinesról is.

Az eDreams honlapjáról kiderül, hogy a végső pontszámot négy részosztályzat átlagából képezték. Az első jegyet az utazás kényelmére lehetett adni, ám a fent idézett dicséretözön ellenére csak a Turkish és az Emirates kapott négyest a legjobb tízből, a többiek 3,5-es átlagot értek el.

A teljes cikket a Világgazdaság szerdai számában olvashatja

légiközlekedés felmérés légitársaság Turkish Airlines
Kapcsolódó cikkek