Többet költenek játékra a magyar családok idén nyáron, a tavalyihoz képest mintegy 10 százalékkal nő az átlagos kosárérték, a teljes költés elérheti a 6,5 milliárd forintot – áll a Regio Játék friss felmérésében. A tavalyi sláger, a fidget spinner helyébe a Slime lépett, amely egy intelligens gyurma. Rekordokat döntöget az eladása. Kiugróan sok labdát adnak el, ez részben a foci-vb-nek köszönhető. A strandkellékeket illetően online vásárlások esetében 10 százalékkal, több mint 7500 forintra, míg a bolti értékesítésnél csaknem 15 százalékkal, majdnem 5700 forintra nőtt az átlagos kosárérték.
„A tíz legjobban fogyó konkrét termék közül nyolc a strandoláshoz köthető” – emelte ki Gyaraki Dávid, a cég marketingvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.