A hazai építőiparban teljes körű, élénk piaci érdeklődés tapasztalható a digitalizáció iránt, épp ezért jelentősen megugrott a szoftveres megoldások iránti kereslet a beruházói, kivitelezői és ingatlanfejlesztői ágazatban egyaránt – derült ki a Graphisoft SE első féléves eredményközléséből. A hazai építészszoftvercég első féléves magyarországi árbevétele 475 millió forint lett, ami 30 százalékkal haladja meg az előző évit. Ez az árbevétel-növekedés illeszkedik az utóbbi hat évre jellemző, évi átlagos 40 százalékos növekedési dinamikába. A bevétel döntően még ma is a fő termék, az Archicad építészszoftver értékesítéséből származik, amelyet a magyar építészek mintegy 90 százaléka használ. Emiatt a cég a hazai piacon a jövőbeli növekedést az új termékek bevezetésétől várja, amelyek komplex megoldásokat kínálnak az építőipar digitalizációjához. A vállalat idén a beruházói és kivitelezői szoftverek tanácsadási szolgáltatásával is bővíti tevékenységét. A nemzetközi piacon az épületinformációs modellek (BIM) szemlélete és szoftvereinek használata már erőteljes, miközben a magyar szereplők érdeklődése a lehetőségek iránt még friss. Így a Graphisoft üzleti stratégiája a BIM-szoftverek teljes körű piacra vezetésére koncentrál. A szektor teljes digitalizációja a legfejlettebb országokban honosodott meg elsőként, ami a társaság szerint láthatóan hatalmas versenyelőnyhöz juttatja a nemzetközi projektekben és nagyberuházásokban az érintett országok vállalatait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.