BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új taxitársaság lépett be a budapesti piacra

A megkérdezett utasok 70 százaléka lecserélné mostani taxiját egy jobb szolgáltatást nyújtó cégre – derült ki a frissen indult Taxim saját piackutatásából. Az új, százmillió forintos jegyzett tőkével alapított, budapesti taxitársaság erre az elégedetlenségre építve kezdeti ötven autóból álló flottáját rövidesen 300 darabos gépjárműparkra bővítené. Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket. Mikuláskor startolt az új budapesti taxi, amelynek tulajdonosai a rendeletben előírt, júliusi 7–55 százalékos áremelés ellenére is úgy érzik, van igény még egy szolgáltatóra a fővárosban.

A cég filozófiája szerint a vevőelégedettségért a legtöbbet a volán mögött ülők tehetnek, ezért fektetnek nagy hangsúlyt a kollégák kiválasztására, az oktatásukra és a megtartásukra. A szolgáltatás minőségének folyamatos garantálására hozták létre a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coachok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek. Meglátásuk szerint ugyanis egy olyan szabályozott környezetben, ahol rendelet határozza meg a fuvardíjat, a kocsik méretét, matricázását, reklámfelületeit, felszereltségét és korát, csak az emberi tényezővel és a modern technológiával lehet kitűnni. Az applikációjuk is hazai fejlesztés. A Taximot megalapító fiatal üzletemberek megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a felhasználók igényeit. Igaz, az online rendszer mellett hagyományos diszpécserközponton keresztül is hívható autó. Fontos jellemzője a szolgáltatásnak, hogy az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis maior

esetén fizetendő. Ha egyébként befolyásolható tényezők játszanak közre a fuvardíj növekedésében, akkor is csak az előre ajánlott árat vonják le az utas bankkártyájáról. A Taxim applikációját pár nap alatt ezernél is többen töltötték le, így a társaság további sofőröket toboroz.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.