Nemzetközi vizekre evez a Trekhunt hazai programkereső startup
Nemzetközi piacra készül tavasszal a Magyarországon debütáló Trekhunt startup, amely az aktív kikapcsolódásra vágyóknak nyújt online túra- és programkereső szolgáltatást. Az alapítók hosszú távon a világ összes túráját be akarják építeni a keresőmotorba, hogy ne kelljen órákat tölteni a lehetőségek felkutatásával. A Trekhunt létjogosultságát igazolja, hogy robbanásszerűen növekszik a túrák és egyéb programok piaca. Az Utazási és Turisztikai Világtanács által megrendelt friss tanulmány 2020-ra 183 milliárd dollárra becsüli a túrákra költött összértéket. A Trekhuntnál egymillió eurós tőkeemelést terveznek, több magyar partner mellett a világ két legnagyobb túravezető cégével, az ausztrál Intrepid Travellel és a kanadai G Adventuresszel is együttműködnek.


