Cégvilág

Közel kilencmilliárd dolláros forgalmat jelentett az Amway

Az Amway bejelentése szerint tavaly 8,8 milliárd dolláros forgalmat ért el nemzetközi szinten, ami két százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

A növekedés fő motorját az Amway több vezető piaca, így Kína, az Egyesült Államok, Thaiföld és India adta – áll a cég közleményében. A táplálkozás és wellness termékek az Amway nemzetközi piaci eladásainak 52 százalékát tették ki, ami három százalékpontos emelkedést jelent 2017-hez képest. A szépségápolás és testápolás termékcsoport 26 százalékos részt képviselt a teljes globális forgalomból, ami egy százalékpontos növekedésnek felel meg.

Az Amway a forgalom növekedését a digitális eszközök és a mobil alkalmazások területén végzett jelentős beruházásoknak, valamint a termékfejlesztéseknek tulajdonítja. Az e-kereskedelem területén végzett beruházások eredményei Kínában a leglátványosabbak, mely az Amway legnagyobb piaca és vezető szerepet tölt be a vállalat digitális innovációiban is.

2018-ban a közvetlen értékesítéssel foglalkozó amerikai társaság kínai leányvállalatánál a forgalom 70 százalékát a mobil eszközökről leadott megrendelések tették ki.

Az Amway tíz legnagyobb piaca között megtalálható Kína, Korea, az Egyesült Államok, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Oroszország, Malajzia és Olaszország. Korea, Oroszország és Malajzia az előző évivel azonos értékesítési eredményeket ért el. Japánban és Tajvanban kismértékű csökkenés volt tapasztalható.

Amway jelentés forgalom
Kapcsolódó cikkek