BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szinte teljesen megújul az újbudai pláza

A 46 700 négyzetméteres Allee bevásárlóközpont korszerűsítésével és felújításával még kedvezőbb bérlői összetételt teremt, és szebbé teszi a belső és külső kialakítást, valamint bővíti szolgáltatásai körét – közölte pénteken a Multi Hungary, Budapest legsűrűbben lakott kerületében, Buda központjában található bevásárlóközpont vagyon és ingatlankezelője, amely az átfogó felújítási terveit is közzétette. A kivitelezés 2020 második negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban megvalósul a munkálatok jelentős része.

Az Allee több mint 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, és számos étteremnek, irodáknak, és egy fitneszteremnek, valamit a parkolóban 1200 autónak biztosít helyet. A multifunkcionális komplexum évente több mint 18 millió látogatót vonz és Budapest egyik legkedveltebb bevásárlóhelye. A felújítás célja az Allee vezető pozíciójának biztosítása az egyre növekvő versenyben a budapesti piacon.

Tervezés és külső megjelenés

Az elmúlt évek során a Multi új marketingstratégiát alakított ki és keményen dolgozott a bevásárlóközpont újrapozícionálásán olyan új inspiráló márkák bevonzásával, mint a Reserved, a Lindt, a CK Jeans, a Sloggi, az Inglot és a Tissot mono-brand üzletei.

Fotó: Multi Corporation

A felújítás növeli a vásárlás élményét és újradefiniálja a központ találkozóhelyként betöltött szerepét a magyar fővárosban. A koncepciót a Multi saját építész csapata, a TT Design alkotta meg, míg az építési terveket a jól ismert Finta Stúdió készíti.

Az új design modernebbé teszi az Allee-t, valamint nyugodt, kellemes hangulatú helyet biztosít a látogatók számára.

A projekt megvalósítása jelentős befektetéssel valósul meg.

Attraktív közösségi tér és sokszínű ételudvar

Az Allee mindössze 10 évvel a megnyitás után történő felújítása jól mutatja a tulajdonos elkötelezettségét, hogy a bevásárlóközpont modernizálásával lépést tartson a fogyasztói trendekkel és elvárásokkal. A nyilvános területekre különböző design elemek kerülnek, vonzó közösségi teret alakítva ki. A projekt kulcseleme az ételudvar felújítása, amely friss, új megjelenést és modern környezetet biztosít majd a vásárlók számára. Magas minőségű ülőhelyek és kiegészítő szolgáltatások teszik kellemesebbé a bevásárlóközpontban való tartózkodást.

Teraszok és pavilonok

A tervek szerint a komplexum külső megjelenését is modernizálják, élénkebbé és még vonzóbbá teszik. A projekt során kávézóknak, éttermeknek, teraszoknak és pavilonoknak is helyet alakítanak ki. A közösségi erőforrásként szolgáló játszótér szintén megújul. A Multi nagy gonddal szervezi meg a munkálatokat, hogy a lehető legkisebb kényelmetlenséget okozza a vásárlóknak és a bérlőknek. Amikor 2020 végére a munkálatok befejeződnek, a bevásárlóközpont mind a látogatói, mind pedig a kereskedői számára kiemelkedő színvonalú vásárlási élményt fog nyújtani.

Fotó: Multi Corporation

A Multi érték-vezérelt hozzáállása

A Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését.

A felújítás tükrözi a Multi multidiszciplináris projekt-megközelítését. Egy komplett szolgáltatáscsomagot kínálva, beleértve az építészeti tervezést, a felújítást, a bérleti és központi menedzsmentet, ezzel is azt kifejezve, hogy ez az egyik legteljesebb körű szolgáltatást nyújtó kereskedelmi vagyonkezelő Európában. A kereskedelmi ingatlaneszközök folyamatos kritikai elemzése, újraértelmezése és megújítása garantálja a jövőbeni értékteremtést

– idézi a közlemény Rüdiger Dany-t, a Multi Corporation üzemeltetési igazgatóját.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.