Cégvilág

Szinte teljesen megújul az újbudai pláza

A 46 700 négyzetméteres Allee bevásárlóközpont korszerűsítésével és felújításával még kedvezőbb bérlői összetételt teremt, és szebbé teszi a belső és külső kialakítást, valamint bővíti szolgáltatásai körét – közölte pénteken a Multi Hungary, Budapest legsűrűbben lakott kerületében, Buda központjában található bevásárlóközpont vagyon és ingatlankezelője, amely az átfogó felújítási terveit is közzétette. A kivitelezés 2020 második negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban megvalósul a munkálatok jelentős része.

Az Allee több mint 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, és számos étteremnek, irodáknak, és egy fitneszteremnek, valamit a parkolóban 1200 autónak biztosít helyet. A multifunkcionális komplexum évente több mint 18 millió látogatót vonz és Budapest egyik legkedveltebb bevásárlóhelye. A felújítás célja az Allee vezető pozíciójának biztosítása az egyre növekvő versenyben a budapesti piacon.

Tervezés és külső megjelenés

Az elmúlt évek során a Multi új marketingstratégiát alakított ki és keményen dolgozott a bevásárlóközpont újrapozícionálásán olyan új inspiráló márkák bevonzásával, mint a Reserved, a Lindt, a CK Jeans, a Sloggi, az Inglot és a Tissot mono-brand üzletei.

Fotó: Multi Corporation

A felújítás növeli a vásárlás élményét és újradefiniálja a központ találkozóhelyként betöltött szerepét a magyar fővárosban. A koncepciót a Multi saját építész csapata, a TT Design alkotta meg, míg az építési terveket a jól ismert Finta Stúdió készíti.

Az új design modernebbé teszi az Allee-t, valamint nyugodt, kellemes hangulatú helyet biztosít a látogatók számára.

A projekt megvalósítása jelentős befektetéssel valósul meg.

Attraktív közösségi tér és sokszínű ételudvar

Az Allee mindössze 10 évvel a megnyitás után történő felújítása jól mutatja a tulajdonos elkötelezettségét, hogy a bevásárlóközpont modernizálásával lépést tartson a fogyasztói trendekkel és elvárásokkal. A nyilvános területekre különböző design elemek kerülnek, vonzó közösségi teret alakítva ki. A projekt kulcseleme az ételudvar felújítása, amely friss, új megjelenést és modern környezetet biztosít majd a vásárlók számára. Magas minőségű ülőhelyek és kiegészítő szolgáltatások teszik kellemesebbé a bevásárlóközpontban való tartózkodást.

Teraszok és pavilonok

A tervek szerint a komplexum külső megjelenését is modernizálják, élénkebbé és még vonzóbbá teszik. A projekt során kávézóknak, éttermeknek, teraszoknak és pavilonoknak is helyet alakítanak ki. A közösségi erőforrásként szolgáló játszótér szintén megújul. A Multi nagy gonddal szervezi meg a munkálatokat, hogy a lehető legkisebb kényelmetlenséget okozza a vásárlóknak és a bérlőknek. Amikor 2020 végére a munkálatok befejeződnek, a bevásárlóközpont mind a látogatói, mind pedig a kereskedői számára kiemelkedő színvonalú vásárlási élményt fog nyújtani.

Fotó: Multi Corporation

A Multi érték-vezérelt hozzáállása

A Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését.

A felújítás tükrözi a Multi multidiszciplináris projekt-megközelítését. Egy komplett szolgáltatáscsomagot kínálva, beleértve az építészeti tervezést, a felújítást, a bérleti és központi menedzsmentet, ezzel is azt kifejezve, hogy ez az egyik legteljesebb körű szolgáltatást nyújtó kereskedelmi vagyonkezelő Európában. A kereskedelmi ingatlaneszközök folyamatos kritikai elemzése, újraértelmezése és megújítása garantálja a jövőbeni értékteremtést

– idézi a közlemény Rüdiger Dany-t, a Multi Corporation üzemeltetési igazgatóját.

allée Újbuda Multi Corporation
Kapcsolódó cikkek