A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban.
A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a kkv-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek.
Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.
Felismerve, hogy Magyarországon több százezer kisvállalkozás mindennapi üzletmenete megy át kisebb vagy nagyobb változáson, vagy esetleg valódi transzformáción, a Telekom a partnerség jegyében indította el közösségi kezdeményezését, amelyben valódi értéket kínál a hazai kis- és közepes vállalkozásoknak, díjmentesen. A Telekom Hello Biznisz Klub minden kkv-nak segít digitálissá válni, továbbá támogató és szakértő partnerséget kínál minden olyan változáshoz, amely előre viszi az üzletet a digitális megoldások alkalmazásán keresztül.
Bármely kkv regisztrálhat a Telekom Hello Biznisz Klubba, működési területtől, cégprofiltól függetlenül.
A vállalkozás néhány perc alatt létrehozhatja digitális megjelenését, amely arra bátorítja a vállalkozásokat országszerte, hogy büszkén mutassák meg cégük és termékeik-szolgáltatásaik erősségeit az online térben. A kkv-k digitalizációját segítő felületen nemcsak egy adatlapot hozhat létre a vállalkozás, de néhány mozdulattal akár megalkothatja első digitális névjegykártyáját is. Ez az online reklámhordozó szabadon felhasználható a későbbi online hirdetésekre, ezzel is elősegítve azt, hogy a kkv-k aktívabban képviselhessék magukat az online felületeken.
A klubba regisztráló, legfeljebb 50 fős létszámú kkv-k, amelyek Telekom előfizetéssel rendelkeznek, most egy különleges kampány részesei is lehetnek: a Telekom júniusban induló országos online kampányába ugyanis a Telekom Hello Biznisz Klubba regisztráló vállalkozások kerülhetnek be véletlenszerű kiválasztással. Pályázat útján pedig olyan vállalkozásokat is kiválaszt a Telekom, melyek számára a cég publicitást biztosít a TV reklámjában.
Olyan értéket szeretnénk biztosítani a magyar kkv-k széles körének, amelynek segítségével még eredményesebbek és sikeresebbek lehetnek ebben a változó világban”
– mondta a Telekom Hello Biznisz Klub indulása kapcsán Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.
Bízunk abban, hogy aktív párbeszéd bontakozik ki majd annak kapcsán, hogy a kis- és középvállalkozások hogyan használhatják ki a digitális világ adta lehetőségeket és hogyan tudják a digitalizációs eszközökkel előre mozdítani saját vállalkozásukat, lehetőséget teremteni az üzleti sikerességre
– tette hozzá Kollár Péter, a Telekom SoHo szegmensmenedzsment osztályvezetője.