Cégvilág

A Puma nem zárta szépen a negyedévet

A sportszergyártó szerint megjósolhatatlan, hogy mit hoz az idei év, de a múlt hónapban a cég üzleteinek közel 85 százaléka nyitva volt világszerte.

A Puma sportszergyártó árbevétele árfolyam-korrekcióval

30,7 százalékkal, 831 millió euróra csökkent a június végével záródott három hónapban,

a kamatok és adózás előtti eredménye (EBIT) 114,8 millió mínuszt mutatott az egy évvel korábbi 80,3 millió euró plusz után.

A Puma sportszergyártó szerint megjósolhatatlan, hogy mit hoz az idei év a koronavírus-járvány miatt, a második negyedévben mindenesetre veszteséges volt a vállalat és visszaesett a bevétele is.

Fotó: Christof STACHE / AFP)

Elemzők kisebb, 815 millió bevétellel és szerényebb, 113 millió euró EBIT-veszteséggel számoltak.

A Puma értékesítése áprilisban 55 százalékkal, májusban 38 százalékkal, júniusban már csak 6 százalékkal csökkent,

a múlt hónapban a cég üzleteinek már közel 85 százaléka nyitva volt világszerte.

negyedév veszteseg sportszergyártó koronavírus puma
Kapcsolódó cikkek