Új generációs pláza épül
A kiadható kiskereskedelmi terület háromnegyede már bérlőre talált a még javában épülő Etele Plazában. Buda legnagyobb, 55 ezer négyzetméteres bevásárló- és szórakoztató-központjában 6,3 ezer négyzetmétert a legismertebb divatmárkák üzletei foglalnak majd el. A spanyol Inditex csoport például Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbudán. A 300 millió euró beruházási értékű projekt keretében létrejövő komplexum 2021 harmadik negyedévében nyílik meg, ez lesz az első hazai okospláza.
A legfrissebb üzletkialakítási koncepcióval jelentkező bérlőket formabontó környezet veszi majd körül az ingatlanfejlesztő közleménye szerint. A Magyarországon az Etele Plazában debütáló különleges dizájnnal eddig csupán Dubajban, Madridban, Isztambulban és Horvátországban találkozhatott a vásárlóközönség, a bérlők pedig a legmodernebb technológiával szerelik fel üzleteiket.
„A kiváló lokációnak, valamint az egyedülálló digitális, fenntarthatósági és egészségvédelmi megoldásoknak köszönhetően a kiskereskedelmi szektorban hatalmas az érdeklődés a bevásárló- és szórakoztató-központ által nyújtott, különleges üzleti lehetőségek iránt – nyilatkozta a beruházó cég, a Futureal vezérigazgatója, Tatár Tibor. Közlése szerint folyamatosan tárgyalnak a potenciális partnerekkel, és nyitottak minden olyan márka irányába, amely még izgalmasabbá és vonzóbbá teheti az Etele Plazát.


