A kiadható kiskereskedelmi terület háromnegyede már bérlőre talált a még javában épülő Etele Plazában. Buda legnagyobb, 55 ezer négyzetméteres bevásárló- és szórakoztató-központjában 6,3 ezer négyzetmétert a legismertebb divatmárkák üzletei foglalnak majd el. A spanyol Inditex csoport például Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbudán. A 300 millió euró beruházási értékű projekt keretében létrejövő komplexum 2021 harmadik negyedévében nyílik meg, ez lesz az első hazai okospláza.
A legfrissebb üzletkialakítási koncepcióval jelentkező bérlőket formabontó környezet veszi majd körül az ingatlanfejlesztő közleménye szerint. A Magyarországon az Etele Plazában debütáló különleges dizájnnal eddig csupán Dubajban, Madridban, Isztambulban és Horvátországban találkozhatott a vásárlóközönség, a bérlők pedig a legmodernebb technológiával szerelik fel üzleteiket.
„A kiváló lokációnak, valamint az egyedülálló digitális, fenntarthatósági és egészségvédelmi megoldásoknak köszönhetően a kiskereskedelmi szektorban hatalmas az érdeklődés a bevásárló- és szórakoztató-központ által nyújtott, különleges üzleti lehetőségek iránt – nyilatkozta a beruházó cég, a Futureal vezérigazgatója, Tatár Tibor. Közlése szerint folyamatosan tárgyalnak a potenciális partnerekkel, és nyitottak minden olyan márka irányába, amely még izgalmasabbá és vonzóbbá teheti az Etele Plazát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.