A multinacionális szolgáltatóközpontokban reális eséllyel el tudnak helyezkedni a nyelveket beszélő utazási irodai vagy szállodai szakemberek. Az ott kínált munkakörök egy része nem igényel szakirányú felsőfokú végzettséget, a nyelvtudás a szűk keresztmetszet, mert ezek a központok akár húsz nyelven is szolgáltatnak. A Shared Service Centerekben mindig van felvétel, bár sokkal kevesebb a nyitott pozíció most, mint a válság előtt. A Turizmus.com magazin cikke szerint a turizmus-vendéglátás területéről érkezők saját bevallásuk szerint is csak átmeneti időre keresnek munkát, amint tehetik, igyekeznek visszatérni a szakterületükre. Az állásközvetítők szerint ez gondot okoz, hiszen a cégek nagyon ritkán hirdetnek három vagy hat hónapra szóló munkalehetőséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.