BUX 43,158.42
+0.14%
BUMIX 3,836.41
+0.70%
CETOP20 1,820.32
0.00%
OTP 9,178
-0.41%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.87%
-2.67%
ZWACK 17,300
-0.29%
0.00%
ANY 1,535
-0.32%
RABA 1,145
-2.14%
0.00%
-0.92%
0.00%
-1.91%
+2.11%
-1.25%
0.00%
0.00%
-0.74%
OTT1 149.2
0.00%
-1.35%
MOL 2,850
+1.42%
+2.63%
ALTEO 3,010
+0.33%
0.00%
+0.11%
0.00%
0.00%
+4.58%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.74%
-13.51%
0.00%
SunDell 46,000
+0.88%
0.00%
+3.31%
+2.60%
-9.63%
+0.75%
+0.90%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,280
0.00%
+0.47%
NAP 1,202
-2.28%
0.00%
-4.59%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Kiderült, kik állnak a Marketing Diamond díj mögött

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Ilyen projektekkel is neveztek a cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére.

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak – írja a cég közleményében.

Sikerült egy jópofa mémet alkotnunk: egy olyan kis unikornis macskát Elton John szemüveggel, akit Eltonnak is hívunk

- ecseteli innovatív marketing projektjét az egyik nevező cég a Marketig Diamond Awards kapcsán készült videósorozatban.

A díj történetében most először fordult elő, hogy az early bird jelentkező 24 versenyző bemutatkozó kisvideóban ismertethette cégét és a nevezett projekteket.

Fotó: Marketing Diamond Award

A bemutatkozó kisfilmek azért is különlegesek, mert a nevezett projektek mellett egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketing szakmáról is.

Volt, aki kozmetikai webkongresszust hozott létre (1700 kozmetikus online részvételével), míg más digitális diákcsere programot szervezett Hollandia és Magyarország között.

Ráadásul a kisfilm-sorozat itt még nem ér véget, ugyanis a nyertesekről újabb izgalmas anyagokat ígérnek a szervezők – írja a közlemény.

A verseny fontos küldetése egyébként, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingprojektek számára egyaránt.

Így a pályázók döntő többsége maga is a KKV szektort erősíti, éppen ezért hatalmas a verseny és az izgalom, hogy ezúttal kik vihetnek haza gyémántdíjat.

És amíg az eredményekre várunk, (tekintettel arra, hogy most kezdődött meg a zsűrizés időszaka) addig jó nézni a motiváló, kreatív kisfilmeket.

Megtekintve őket ugyanis azt érzi az ember, hogy a magyar marketingesek még a legnehezebb helyzetben is meglátják a reményt és a pozitívumot, az így kapott lehetőségekből pedig hamar sikert kovácsolnak – áll a közleményben.

A különleges kisfilmek a https://lounge.hu/mda oldalon érhetők el.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek