Cégvilág

Szeptemberben nyit az Etele Plaza

Magyarország első okosplázája idén szeptemberben nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt, a nyitást a bérlők és a vásárlók érdekében, a járvány levonulásában bízva halasztotta tavaszról őszre a beruházó.

Célegyenesbe fordult, és szeptemberben megnyílik a 300 millió eurós beruházásból épülő Etele Plaza, Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja, egyben az első okospláza is.

A gigantikus üzletközpont iránti nagyfokú piaci érdeklődést jól mutatja, hogy a Peek & Cloppenburg is itt nyitja meg első üzletét Budán

– közölte a beruházó Futureal cégcsoport, amely hangsúlyozza, hogy a komplexum biztonságos és egészséges környezetben, kiemelkedő termékkínálattal és szolgáltatásokkal, valamint egyedülálló digitális és építészeti megoldásokkal várja a látogatókat az Etele tér közvetlen közelében.

Fotó: VG
Fotó: VG

A Futureal-csoport a tavaszra tervezett nyitást hat hónappal kitolta annak érdekében, hogy minimalizálják a világjárvány hatásait és a lehető legjobb élményt nyújtsák a bérlőknek, mind pedig a látogatóknak. Az átadási határidő módosítása annak ellenére történt, hogy a Futureal az eredetileg tervezett tavaszi határidőre is elkészült volna az Etele Plaza fejlesztésével – jelezte a Futureal vezérigazgatója, Tatár Tibor.

A közlemény szerint a düsseldorfi és bécsi székhelyű családi divatvállalat, a több mint 100 éves Peek & Cloppenburg az Etele Plazában nyitja meg első budai üzletét közel 4000 négyzetméteren.

Fotó: VG

Az Etele Plaza már tavaly hírt adott arról, hogy a spanyol Inditex-csoport a Magyarországon elérhető valamennyi márkaüzletével, élükön a Zarával várja majd a vásárlókat a komplexumban, akik már a cégcsoport legfrissebb üzletkialakítási koncepciójával találkozhatnak. Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.

Az Etele Plaza elsődleges vonzáskörzete Budapest egyik legsűrűbben lakott területe, ahol megközelítőleg 235 ezren élnek.

A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett.

Fotó: VG

A bevásárlóközpontban a 180 divatüzlet mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található majd. Az épület parkolójában csaknem 1300 autó fér el, helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül. A belső térben egy interaktív LED kijelzős média felület működik majd. A Etele Plaza már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő.

Etele Plaza
Kapcsolódó cikkek