BUX 51,268.65
+1.07%
BUMIX 4,277.37
-0.33%
+1.88%
OTP 17,580
+1.71%
KPACK 9,000
-1.64%
0.00%
0.00%
+0.26%
+1.68%
ZWACK 16,700
0.00%
0.00%
ANY 1,560
0.00%
RABA 1,350
-1.10%
0.00%
0.00%
+0.59%
-2.69%
-1.32%
+0.47%
-3.64%
+0.77%
OTT1 149.2
0.00%
-0.83%
MOL 2,456
+0.90%
+6.54%
ALTEO 1,760
+2.92%
-2.44%
0.00%
EHEP 1,740
-1.42%
0.00%
-1.11%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.27%
-0.59%
-3.88%
0.00%
SunDell 38,800
0.00%
+2.50%
-0.44%
+3.05%
+5.65%
-1.54%
NUTEX 16.18
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A KFC egy startup céggel alakítaná át a gyorsétkeztetést

A gyorséttermek pandémia alatti egyeduralmát mentheti meg egy techcég.

A KFC-tulajdonos, Yum Brands egy startup felvásárlására készül, mely sikeresen fejlesztett ki egy szoftvert az üzenetküldő programokon keresztüli ételrendelés érdekében – írja a The Wall Street Journal

Az izraeli Tictuk Technologies innovációja révén a Facebook Messengeren és a WhatsAppon is leadhatják a vevők a rendelésüket, amit a program 60 másodpercen belül feldolgoz és a konyhákra delegál.

Az algoritmust már le is tesztelték szerte a világban, összesen 900 KFC, Pizza Hut és Taco Bell étterem bevonásával.

Fotó: ROLF VENNENBERND / DPA / dpa Picture-Alliance / AFP

A cikk szerint fényes üzletnek ígérkezik a vétel: a Yum Brands eladásai kilőttek a próbahelyszíneken.

Nem véletlen, hogy a kiszállításban erős gyorsétterem-láncok most kezdenek el új megoldások után nézni. Például az Egyesült Államokban az éttermek újranyitása és a helyszíni fogyasztás fokozatos engedélyezése miatt a tavalyi évet nagyon erősen záró elviteles helyek forgalma látványosan csökkenni kezdett. A jelek szerint a Yum-csoport sem hagyná ezt annyiban, amikor a tavalyi évet 17 milliárd dolláros forgalommal, 40 százalékos növekedéssel zárták.

Kapcsolódó cikkek