A KFC-tulajdonos, Yum Brands egy startup felvásárlására készül, mely sikeresen fejlesztett ki egy szoftvert az üzenetküldő programokon keresztüli ételrendelés érdekében – írja a The Wall Street Journal
Az izraeli Tictuk Technologies innovációja révén a Facebook Messengeren és a WhatsAppon is leadhatják a vevők a rendelésüket, amit a program 60 másodpercen belül feldolgoz és a konyhákra delegál.
Az algoritmust már le is tesztelték szerte a világban, összesen 900 KFC, Pizza Hut és Taco Bell étterem bevonásával.
A cikk szerint fényes üzletnek ígérkezik a vétel: a Yum Brands eladásai kilőttek a próbahelyszíneken.
Nem véletlen, hogy a kiszállításban erős gyorsétterem-láncok most kezdenek el új megoldások után nézni. Például az Egyesült Államokban az éttermek újranyitása és a helyszíni fogyasztás fokozatos engedélyezése miatt a tavalyi évet nagyon erősen záró elviteles helyek forgalma látványosan csökkenni kezdett. A jelek szerint a Yum-csoport sem hagyná ezt annyiban, amikor a tavalyi évet 17 milliárd dolláros forgalommal, 40 százalékos növekedéssel zárták.