Kanadában vételárhoz kötik az 5000 kanadai dolláros állami támogatást a villanyautókra, a Tesla legolcsóbb autója, a Model 3 Standard Range a maga 52 990 kanadai dolláros vételárával már túlságosan drágának számít. A gyár úgy hidalja át a problémát, hogy kifejezetten a kanadai piac számára szoftveresen 151 kilométerre korlátozza az egy feltöltéssel megtehető távolságot, és letiltja a vezetőtámogató rendszereket is, így 46 389 dollárra csökken az alapváltozat vételára, amire aztán igényelhető az állami támogatás. Eddig kevesen döntöttek a fapados Model 3 mellett, leginkább azért, mert mostanáig csak telefonos megrendeléskor lehetett kérni ezt a modellt, a webes konfigurátorban csak nemrég tették elérhetővé. Nem valószínű, hogy ennek ellenére megugrik a népszerűsége, hiszen az 52 990 dolláros alapmodell a maga 423 kilométeres hatótávolságával sokkal jobb használhatóságot biztosít. Arról nincsen információ, hogy a Tesla újraértékesítéskor kiveszi-e a szoftveres hatótávolság-korlátot a Model 3-asból, vagy az egész életében elkíséri az adott autót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.