Cégvilág

Az utazási piacot is meghódítaná a Revolut

A már a kriptovalutákkal is foglalkozó cég nem retten meg a Bookinggal és a TripAdvisorral való kiélezett versenytől sem.

A 33 milliárd euróra értékelt, londoni központú fintech-cég új szolgáltatásával betörne a globális utazási piacra – adta hírül a CNCB.

Fotó: Shutterstock

A külföldi pénznemekben történő fizetési szolgáltatásával ismertté vált, és már a kriptovaluták felé is nyitó vállalat szállásfoglaló alkalmazással bővíti kínálatát, ezzel olyan cégekkel szeretne versenyre kelni, mint a Booking, az Expedia vagy a TripAdvisor.

A felhasználók akár 10 százalékos visszatérítést is kaphatnak a Revoluton keresztül foglalt szállások árából, amit más szolgáltatásokban felhasználhatnak.

A világszerte több mint 16 millió ügyféllel rendelkező vállalat az újítást először az Egyesült Királyságban vezeti be, majd a következő hónapokban kibővítik a szolgáltatási területet Európa egészére és az Amerikai Egyesült Államokra is.

szállásfoglalás Revolut utazás Booking
Kapcsolódó cikkek