Ez idő alatt bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállást végeztek a szolgáltató szakemberei. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer használatához az ügyfeleknek csak annyit kell tenniük, hogy a digitális azonosítójukkal újra belépnek fiókjaikba a szolgáltató weboldalán és a MyVodafone applikációban – válaszolta a VG kérdésére a Vodafone Magyarország. 

A tervezett átállás július 24-től 28-ig tartott volna, de a VG információi szerint voltak olyan területek, ahol még napokkal később sem működött tökéletesen a rendszer. A mobilapplikációs MyVodafone alkalmazás például egészen augusztus 3-ig elérhetetlen volt, de lapunk úgy tudja, hogy bizonyos funkciók – például a mobillottó és a mobilparkolás – is akadozott még a héten, és voltak kisebb kihagyások a szolgáltatásokban. 

Fotó: Shutterstock

Úgy tudjuk, a MyVodafone alkalmazást több százezren használják ügyintézésre, nekik ez idő alatt a szolgáltató weboldalát ajánlották erre a célra. Sokan próbáltak telefonon keresztül is ügyeket intézni, de ennek leterheltsége még mindig nagy, átlagon felüli. A probléma miatt akadhatott ügyfél, aki nem tudta időben befizetni a számláit, de a szolgáltató gondolt erre: moratóriumot vezetett be a héten lejáró számlafizetési határidőkre.

Akinek ezekben a napokban jár le a számlafizetési kötelezettsége, és a befizetést technikai okokból nem tudta határidőre megoldani, annak a késedelmes fizetés miatt nem számítanak majd fel késedelmi díjat – hangsúlyozta a VG-nek Suba János, a Vodafone Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója.

A Vodafone egyébként kompenzálta is ügyfeleit a kényelmetlenségért – péntek éjfélig felhasználhatóan – minden előfizető adatkeretét díjmentesen megnövelte 5 gigabyte-tal, annak érdekében, hogy zökkenőmentesen mobilnetezhessenek belföldön és külföldön egyaránt.