Alapos ráncfelvarrás a nagy divatcég budapesti és debreceni üzleteiben
A 11 magyarországi áruház átalakítása része a C&A felgyorsított beruházásainak: a következő hónapokban a cég Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezi be. A körülbelül 1000 négyzetméteres áruházaknak az új cégarculati elemek a társaság szándékai szerint friss megjelenést kölcsönöznek, a C&A -t modern, befogadó márkaként mutatják be. A nagy méretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, a terméket helyezik a középpontba. Tájékozódást adnak és leegyszerűsítik a vásárlást.

Közleménye szerint a cég a fenntartható divatot képviseli az egész család számára, jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzenetek visszatérő dizájnelemek, amelyek felhívják a vásárlók figyelmét a fenntarthatóbb ruhák széles választékára és a vállalat fenntarthatósági törekvéseire. A C&A a női- és férfifarmer-területet is átalakította, hogy az összes frissített üzletben új termékeket kínáljon. Az ingyenes wifi- és QR-kódok az online áruházra mutató árcédulán megerősítik az elkötelezettséget egy többcsatornás megközelítés mellett.
A C&A 18 európai országban több mint 1400 üzlettel és több mint 24 ezer alkalmazottal Európa egyik vezető divat-kiskereskedője. A vállalat napi több mint kétmillió látogatót fogad európai üzleteiben, de Brazíliában, Mexikóban és Kínában is jelen van.


