Olvasói tapasztalatok alapján a VG.hu tudomására jutott, hogy az Aldi által forgalmazott kávéfőzőhöz tartozó kávékapszula értékesítését megszünteti a vállalat, így aki ilyen gépet vett, az lényegében ki is dobhatja a készüléket, hiszen a diszkontlánc polcain többé a hozzávaló kapszulát hiába keresi. Lapunk megkereste ezzel az értesüléssel az Aldit, hogy mi a kivezetés oka, illetve mit tegyenek azok a vásárlók, akik ennek a terméknek szavaztak bizalmat.  

Fotó: ARTUR WIDAK / AFP

2021 őszén az Aldi megújította kapszulás kávétermékeit és az Amaroy saját márka alatt, az eddig is kapható Amaroy Nespresso-kompatibilis kávékapszulák mellé szezonálisan, évente több alkalommal egy új, Nespresso-kompatibilis készüléket is kínál

- kezdte válaszát a VG-nek a német hátterű élelmiszer-kiskereskedelmi lánc hazai leányvállalata. 

A tájékoztatás szerint a megváltozott piaci körülmények miatt az Aldi azonban kivezette állandó kínálatából a Martello kávéfőzőket és a Martello kapszulákat. A jövőben az ezt a készüléket használó vásárlók online, a Martello Cafe honlapjáról tudnak kapszulákat vásárolni.

Amennyiben a Martello kávéfőzővel rendelkező vásárlók szeretnének áttérni az új, Nespresso-kompatibilis Amaroy készülékre, akkor az új készüléket a készlet erejéig a Martello készülék beszámításával, kedvezményes áron vehetik meg

- közölte a vállalat. Ha viszont a vásárló nem szeretné a Martello kávéfőzőgépet a továbbiakban használni, abban az esetben az Aldi felajánlja a termék vételárának visszafizetését. A készülék nyugtájának ellenében a rajta szereplő összeget, nyugta megléte nélkül tízezer forintot fizet az áruházlánc a leadott készülékért.