Frissítés:
A Mávinform kedd este közölte, hogy az OTP Bank elhárította a hibát, így ismét működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) is.
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára - tudatták.
Korábban írtuk:
Az OTP Bank tájékoztatása szerint nem működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) – közölte a Mávinform kedd késő délután.
A vasúttársaság honlapjára feltett közlemény szerint jegyet váltani a pénztáraknál, a jegyautomatáknál és a vonatokon lehet. A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára – írták.
A MÁV Facebook-oldaláról kiderül: szombaton, illetve húsvétvasárnap hajnalban is órákra leállt a SimplePay rendszere, akkor karbantartás miatt nem lehetett online jegyet vásárolni, sem az Elvirában, sem a Máv applikációban. A SimplePay rendszere április 12-én, 13-án és 14-én is hosszabb időre elérhetetlenné vált.