A győri gyár üzemi eredménye azonban a 2020-as 452,1 millió euróról 283,7 millióra csökkent, de a 2019-estől alig kétmillió euróval maradt el.

Hasonlóan alakult a vállalat adózott eredménye is: a 2020-as 499 millió után tavaly 332,1 millió eurót tett ki, de a 2019-es 353 millióhoz képest jóval kisebb a csökkenés. A saját tőkéje azonban  7673 millió euróról 2006 millióra csökkent, illetve előzőleg nem volt hosszú lejáratú kötelezettsége, tavaly már igen, 5100 millió euró.

A vállalat korábbi tájékoztatása szerint 2021-ben 162,6 millió eurót fordított beruházásokra, ebből 44 millió eurót az elektromos motorok üzletágában költött el, több mint 50 millió eurót a belsőégésű motorok terén, és 20 millió euró a szerszámgyártásra ment. Alapítása óta összesen 11,95 milliárd eurót költött beruházásokra.

Győri gyárában tavaly 1,62 millió motort gyártott a társaság, a telephelyen folyó termelését a beszámolója szerint – különösen a üzleti év második felében – a globális és ágazatoktól független félvezető-ellátási válság hatásai befolyásolták. Ennek a hatását azonban azonban mérsékelni tudta az előállított hathengeres és az elektromos motorok mennyiségének növelésével. 

Az autógyártást kevésbé érintette a válság, így összesen 171 ezer jármű gördült le tavaly a hazai Audi üzemének gyártósorairól. Az előző évhez viszonyított volumennövekedés elsősorban a plug in hibrid (PHEV) modellek darabszámának bővülésével valósulhatott meg. A gyár éves átlagos dolgozói létszáma 12 493 főről 12 058 főre csökkent.