Nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek informatikai átállása miatt július 11–16. között, az otthoni és mobil alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul elérhetők lesznek. A vállalat tájékoztatása szerint a szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, ez lesz a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése.

Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások, például mobilvásárlás, parkolás nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon. 

Általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni, az alapszolgáltatások pedig az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes tévé, internet és telefon, a mobilhívások indítása és fogadása, az SMS-küldés és -fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés végig elérhető lesz.

Communication,Support,,Call,Center,And,Customer,Service,Help,Desk.,Voip
Fotó: Shutterstock

Az átállásra való felkészüléssel összefüggésben egyes vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan van lehetőség, ezért aki vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretne megrendelni, azt személyesen az üzletekben július 7-ig teheti meg.

A Vodafone arra is kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést. 

Ha korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők.

Érdemes előre gondolkodni

Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizetési azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítették őket. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az informatikai átállás után az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, 

a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot, és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.

Mobilszolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatások aktiválásáról, és július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket. Kérik, hogy az időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. 

A Vodafone Magyarországnak több mint 3,8 millió ügyfele van.