A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11–16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult; az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb speciális szolgáltatást elérnek – közölte a telekommunikációs szolgáltató hétfőn.
Az átállás után az ügyfelek már az új ügyfélkiszolgáló rendszert használhatják, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
Az átállás gyakorlatilag a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése volt, amelynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált.
A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, valamint további 48 országban működik együtt számos mobilhálózattal. 2022. március 31-én több mint 300 millió mobilügyféllel, több mint 28 millió vezetékes széles sávot használó ügyféllel és több mint 22 millió tévé-előfizető ügyféllel rendelkezett, a magyar piacon több mint 3,8 millió ügyfele van.
A Vodafone a világ egyik legjelentősebb szolgáltatója az IoT (dolgok internete) területén, több mint 150 millió eszközt és platformot kapcsol össze.