BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megszólalt a Yettel az óriásbírság ügyében

A mobilszolgáltató megtévesztően népszerűsítette a hűségidő esetére kínált kedvezményeit.

„A Yettel Magyarország Zrt. a GVH által elfogadott felajánlásában vállalta, hogy tevőleges jóvátétel keretében

mintegy 1 milliárd 318 millió forint összegben kompenzációt biztosít a határozatban rögzített fogyasztóknak, ami ügyfelenként bruttó 7500 forintos számlajóváírást, illetve feltöltőkártyás ügyfeleknél 7500 forint egyenlegfeltöltést eredményez”

– olvasható a cég közleményében. 

A kompenzáció azon lakossági előfizetőkre terjed ki, akik 2016. október 6. és 2017. október 22. között Telenor Blue tarifacsomaggal (S, M, L, XXL), 2 év hűségidővel kedvezményes feltételekkel vásároltak készüléket, és 2022. augusztus 4-én is rendelkeztek legalább egy (számlás vagy kártyás) előfizetéssel a Yettelnél. 

Valjevo,,Serbia,-,June,20,,2022:,Logo,Of,Yettel,,Former
Fotó: Shutterstock

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egymilliárd forintot is meghaladó bírsága még a Telenor-korszakból származó jogsértés miatt sújtja a telekommunikációs vállalatot. A versenyhatóság 2019 végén szabott ki jelentős bírságot a Telenor Magyarország Zrt.-re, amiért 2016 és 2017 között nullaforintosként vagy kedvezményesként hirdette egyes készülékeit, miközben azok árának egy részét beépítette az előfizetői díjba.  

Hűségidővel kapcsolatos félretájékoztatás miatt vizsgálja a Telekomot a GVH

A mobilszolgáltató megtévesztően népszerűsítette a hűségidő esetére kínált kedvezményeit.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.