„A Yettel Magyarország Zrt. a GVH által elfogadott felajánlásában vállalta, hogy tevőleges jóvátétel keretében

mintegy 1 milliárd 318 millió forint összegben kompenzációt biztosít a határozatban rögzített fogyasztóknak, ami ügyfelenként bruttó 7500 forintos számlajóváírást, illetve feltöltőkártyás ügyfeleknél 7500 forint egyenlegfeltöltést eredményez”

– olvasható a cég közleményében. 

A kompenzáció azon lakossági előfizetőkre terjed ki, akik 2016. október 6. és 2017. október 22. között Telenor Blue tarifacsomaggal (S, M, L, XXL), 2 év hűségidővel kedvezményes feltételekkel vásároltak készüléket, és 2022. augusztus 4-én is rendelkeztek legalább egy (számlás vagy kártyás) előfizetéssel a Yettelnél. 

Valjevo,,Serbia,-,June,20,,2022:,Logo,Of,Yettel,,Former
Fotó: Shutterstock

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egymilliárd forintot is meghaladó bírsága még a Telenor-korszakból származó jogsértés miatt sújtja a telekommunikációs vállalatot. A versenyhatóság 2019 végén szabott ki jelentős bírságot a Telenor Magyarország Zrt.-re, amiért 2016 és 2017 között nullaforintosként vagy kedvezményesként hirdette egyes készülékeit, miközben azok árának egy részét beépítette az előfizetői díjba.  

Hűségidővel kapcsolatos félretájékoztatás miatt vizsgálja a Telekomot a GVH

A mobilszolgáltató megtévesztően népszerűsítette a hűségidő esetére kínált kedvezményeit.