Fordulat történt a Facebooknál, amely az utóbbi években jelentősen csökkentette a hírportálok láthatóságát a felületén. Még januárban a Meta közölte, hogy személyre szabottabbá teszik a politikai tartalmak megjelenítését a Facebookon, az Instagramon és a Threadsen, így azok a felhasználók, akik több hírt szeretnének látni, könnyebben hozzáférhetnek ezekhez az információkhoz.
A Similarweb adatai szerint így a világ 68 legnagyobb angol nyelvű hírportáljának háromnegyedénél márciusban már ismét nőtt a Fecebookról érkező forgalom aránya a közösségi médiás forgalomterelésen belül. A Médiapiac összefoglalója szerint ez az Egyesült Államokban is érezhető, ott a legnagyobb oldalak 74 százaléka érzékelte a Facebook részesedésének növekedését.
Különösen nagy volt a növekedés az Express esetében, ahol a Facebookról érkező forgalom 26 százalékkal nőtt, és már az összes közösségimédia-forgalom 75 százalékát teszi ki. A portál teljes közösségi médiáról érkező forgalma is 68 százalékkal nőtt. De
szintén növekedést tapasztaltak olyan oldalak is, mint a The Atlantic, Axios, The Hill, Reuters, Newsweek, Breitbart, ABC News és az Associated Press is.
A Facebookról érkező forgalmát a Newsweek például négyszeresére növelte, különösen a politikai és gazdasági hírek iránti érdeklődésnek köszönhetően. Ugyanakkor a közösségimédia-forgalom általános csökkenése mellett sok hírportál még mindig alacsonyabb forgalmat tapasztal, mint 2022-ben. Például a The New York Times és a CNN közösségi média forgalma 56 százalékkal csökkent 2022 márciusához képest.
Árulkodó jelek: kivonult, de most visszatérhet a világ egyik legnagyobb autógyártója Oroszországba
A dél-korai cég legalábbis nem mond le márkái védelméről. Ugyanakkor a Hyundai cáfolta, hogy az orosz piac felé kacsingatna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.