Nagy változás történt a Facebookon
Fordulat történt a Facebooknál, amely az utóbbi években jelentősen csökkentette a hírportálok láthatóságát a felületén. Még januárban a Meta közölte, hogy személyre szabottabbá teszik a politikai tartalmak megjelenítését a Facebookon, az Instagramon és a Threadsen, így azok a felhasználók, akik több hírt szeretnének látni, könnyebben hozzáférhetnek ezekhez az információkhoz.

A Similarweb adatai szerint így a világ 68 legnagyobb angol nyelvű hírportáljának háromnegyedénél márciusban már ismét nőtt a Fecebookról érkező forgalom aránya a közösségi médiás forgalomterelésen belül. A Médiapiac összefoglalója szerint ez az Egyesült Államokban is érezhető, ott a legnagyobb oldalak 74 százaléka érzékelte a Facebook részesedésének növekedését.
Ezek az oldalak nyerték a legnagyobbat a Facebook változásával
Különösen nagy volt a növekedés az Express esetében, ahol a Facebookról érkező forgalom 26 százalékkal nőtt, és már az összes közösségimédia-forgalom 75 százalékát teszi ki. A portál teljes közösségi médiáról érkező forgalma is 68 százalékkal nőtt. De
szintén növekedést tapasztaltak olyan oldalak is, mint a The Atlantic, Axios, The Hill, Reuters, Newsweek, Breitbart, ABC News és az Associated Press is.
A Facebookról érkező forgalmát a Newsweek például négyszeresére növelte, különösen a politikai és gazdasági hírek iránti érdeklődésnek köszönhetően. Ugyanakkor a közösségimédia-forgalom általános csökkenése mellett sok hírportál még mindig alacsonyabb forgalmat tapasztal, mint 2022-ben. Például a The New York Times és a CNN közösségi média forgalma 56 százalékkal csökkent 2022 márciusához képest.
Árulkodó jelek: kivonult, de most visszatérhet a világ egyik legnagyobb autógyártója Oroszországba
A dél-korai cég legalábbis nem mond le márkái védelméről. Ugyanakkor a Hyundai cáfolta, hogy az orosz piac felé kacsingatna.


