BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Megállíthatatlanul terjeszkedik Ricky Gervais prémium itala, pedig belemondja a kamerába: alkoholt inni nem egészséges

Szereti széttrollkodni a reklámjait, miközben a tulajdonostársa célként fogalmazta meg, hogy a termékük a legkeresettebb vodka legyen. Ricky Gervais nem csak a színpadon keresi a kenyerét.

A brit székhelyű Ellers Farm Distillery piacra dobja az Egyesült Államokban legnagyobb márkáját, a Dutch Barn vodkát. Mindez pedig szorosan kapcsolódik Ricky Gervais humorista-legendához.

Ricky Gervais imádja széttrollkodni a reklámjait
Ricky Gervais imádja széttrollkodni a reklámjait / Fotó: AFP

A vodkamárka onnantól vált ismerté, hogy Ricky Gervais brit író-komikus 2023-ban az alkoholos ital társtulajdonosává vált, azóta pedig aktívan részt vesz a márka kreatív irányításában és globális népszerűsítésében. 

Ricky Gervais Amerikában dobja piacra a vodkáját

Az Ellers Farm Distillery azt tervezi, hogy a Dutch Barn vodkát az év végéig legalább tíz amerikai államban értékesíti, illetve majd Kanadában és több európai országban is bevezeti. 

„Célunk, hogy a Dutch Barn a világ egyik legnagyobb vodkamárkája legyen. 

Az Egyesült Államok prémium vodkapiacának mérete és jelentősége miatt mindig is azt terveztük, hogy az államokban terjeszkedjünk”  – mondta Chris Fraser, az Ellers Farm Distillery alapítója.

Elmondta, hogy az almából készült kézműves vodka olyan termék, amely „megfelel az amerikai vodkafogyasztók változó igényeinek”. Az Egyesült Államokban az italt 30 dolláros (több mint 10 ezer forint) ajánlott áron tervezik bevezetni.

A Dutch Barn vodka legnagyobb piaca az Egyesült Királyság, jelenleg a márkát négy európai piacon is értékesítik.

„Hamarosan bemutatkozunk Kanadában, és várhatóan még ebben az évben számos új európai piacon is megjelenünk” – tette hozzá Fraser.

Fraser, az Ellers Farm Distillery legnagyobb részvényese nem kívánta kommentálni a cég pénzügyeit, beleértve a 2024-es nettó árbevételét, valamint azt, hogy jelenleg nyereséges-e a cég. ​

Az Ellers Farm Distillery egy fenntarthatóságra épülő kézműves lepárló, amelyet 2020-ban alapította Chris Fraser. Az ötlet a koronavírus-járvány idején született meg, amikor Fraser úgy döntött, hogy hobbiját – az almabor készítését – professzionális szintre emeli, miután felfedezett egy elhagyatott gyümölcsöst a kertje végében, ahol az almák kárba vesztek.

Ricky Gervais széttrollkodja a reklámjait

A többszörös Emmy- és Golden Globe-díjas Ricky Gervais hangsúlyozta, hogy a környezetvédelem és a fenntarthatóság mindig is fontos volt az életében, ezért is csatlakozott a márkához. 

A cég reklámjaiban a rá jellemző humorral kiemeli, hogy kiváló minőségű a vodka, környezetbarát módon készül el, de hozzáteszi, hogy sokszor veszélyes és egyáltalán nem egészséges alkoholt fogyasztani. 

 

Egy interjúban úgy fogalmazott, hogy szórakoztató és őszinte módon akarja az emberekkel megismertetni a márkát. 

„Nagyszerű dolog, hogy te egyszerűen csak elmondod az igazat azokban a reklámokban, amelyekben te vagy a cég arca. 

Ez az, ami igazán szórakoztató. Nincs mit titkolni, és szerintem az emberek erre reagálnak fognak” – fejtette ki.

Arról is beszélt, hogy humorosnak tartja, ha a vodka reklámjában megemlíthet egy másik márkát is vagy bemutat egy orvost, akiről rögtön közli, hogy természetesen nem igazi doktorról van szó, hiszen ez egy reklám. A vodkán kívül az Ellers Farm gint és likőröket is gyárt. A cég fokozatosan bővíti whiskykészleteit is.

Az Ellers Farm azt reméli, hogy Gervais befolyását felhasználva a Dutch Barnt globális márkává formálhatják. „Hosszú távú tervünk az, hogy a következő hét-tíz éven belül megpróbáljuk a világ 20 legjobb vodkája közé tenni” – mondta Fraser.  Hozzátette, a másik cél az, hogy felkeltsék a figyelmet egy olyan területen, amely „meglehetősen unalmas”.

Gervaist egy meg nem nevezett ginmárka is megkereste körülbelül 20 évvel ezelőtt, hogy szerepeljen egy reklámban. 

Azt mondtam, hogy nem, nem akarom, pedig olyan egy millió dollár körüli pénzt ígértek

– emlékezett vissza. 

„Mondtam nekik, hogy nem. Utána telefonon ismét megkerestek, és azt mondták: rendben, legyen akkor kétmillió. De nem tárgyaltam tovább velük. Vannak emberek, akik egyszerűen nem fogadják el a nemet. Úgy gondolják, hogy minden csak pénz kérdése, de azt gondolom, hogy nem lehet mindent megvásárolni” – fogalmazott.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.