BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Lidl megadta magát: elévág a Rossmannak, a DM-nek és a Müllernek – már csütörtöktől árcsökkentést vezet be

A heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl. Árrésstopot vezet be a piperecikkere is.

Az élelmiszerek után elsőként a Lidl már csütörtöktől mérsékli több szépségápolási termék és vegyi áru árát. A cég közleménye szerint az a céljuk, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen intézhessék.

200704_lidl_01_vz
Fotó: Vémi Zoltán

Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy a kormány maximális 15 százalékban határozta meg a piperecikkek árrését. Az intézkedés május 19-től augusztus 31-ig tart, aztán meghosszabbíthatják.

Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter arra számít, hogy az árréscsökkentés következtében átlagosan 16-18 százalék körüli árcsökkenés fog végigsöpörni a megjelölt termékkategóriáknál. A nemzetgazdasági miniszter elmondta, hogy a bővítés 

csak a háztartási cikkeket árusító boltokra fog vonatkozni, mint például a DM, a Rossmann vagy a Müller

Ők adják el a háztartási cikkek több mint 40 százalékát, vagyis ennyi a piaci részesedésük. 

A Rossmann az árrésstop kiterjesztése után közölte, hogy 

mennyiségi korlátozást vezet be az árrésstopos termékekre, 

a vásárlók legfeljebb öt darabot vehetnek ezekből az árukból, és ezekre a kedvezményre jogosító kuponokat sem lehet majd érvényesíteni.

A Lidl első kiskereskedelmi egységként jelezte, hogy a heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát, így az élelmiszerek után most a drogériás termékek árát mérsékli. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük 

  • mosószereket, 
  • samponokat, 
  • tusfürdőket 
  • és különféle tisztítószereket minimum 20 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni.

„Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nem csak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.