Az élelmiszerek után elsőként a Lidl már csütörtöktől mérsékli több szépségápolási termék és vegyi áru árát. A cég közleménye szerint az a céljuk, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen intézhessék.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy a kormány maximális 15 százalékban határozta meg a piperecikkek árrését. Az intézkedés május 19-től augusztus 31-ig tart, aztán meghosszabbíthatják.
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter arra számít, hogy az árréscsökkentés következtében átlagosan 16-18 százalék körüli árcsökkenés fog végigsöpörni a megjelölt termékkategóriáknál. A nemzetgazdasági miniszter elmondta, hogy a bővítés
csak a háztartási cikkeket árusító boltokra fog vonatkozni, mint például a DM, a Rossmann vagy a Müller.
Ők adják el a háztartási cikkek több mint 40 százalékát, vagyis ennyi a piaci részesedésük.
A Rossmann az árrésstop kiterjesztése után közölte, hogy
mennyiségi korlátozást vezet be az árrésstopos termékekre,
a vásárlók legfeljebb öt darabot vehetnek ezekből az árukból, és ezekre a kedvezményre jogosító kuponokat sem lehet majd érvényesíteni.
A Lidl első kiskereskedelmi egységként jelezte, hogy a heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát, így az élelmiszerek után most a drogériás termékek árát mérsékli. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük
„Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nem csak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.