mennyiség

Borul a bili – Kína belenyúlhatott a szójababimport-adatokba

Régi félelem, hogy a kínai statisztikát befolyásolják, most a kínai szójababimport számai nem egyeznek meg az exportőrök adataival, a különbség jelentős.
2024.03.31. 08:31 Olvasási idő: 5 perc

Szelídgesztenye: itt a szezonja, de kevés termett belőle az idén Európában

Kevés szelídgesztenye termett idén, az alapanyaghiány a feldolgozóknak is feladja a leckét.
2023.12.07. 09:21 Olvasási idő: 7 perc

Ezt a gyógyszert szedi minden ötödik magyar

Számos környezeti hatás és élettani tényező befolyásolja az alvás mennyiségét és minőségét, ám mi mindkettőben rosszul állunk.
2023.03.17. 19:36 Olvasási idő: 9 perc

Irán jelentősen növelné olajkitermelését

2022.03.19. 20:56 Olvasási idő: 1 perc

Nem kell mindig bizonyítvány a zöldség- és gyümölcsfélék behozatalához

Öt növény termésénél nincs szükség növényegészségügyi bizonyítványra: ezek az ananász, a banán, a datolya, a durián és a kókusz
2019.12.18. 18:30 Olvasási idő: 0 perc

Egyre tudatosabban használjuk a bankkártyákat

A lakosság egyre többet vásárol kártyával, különösen az internetes vásárlások száma és értéke növekszik.
2018.03.20. 16:43 Olvasási idő: 0 perc

Nem dönt rekordot az idei kukoricatermés

Jelentősen elmarad a tavalyi rekordterméstől idén Magyarországon a kukorica mennyisége, ám a minőség továbbra is megfelelő.
2017.10.24. 10:15 Olvasási idő: 0 perc

Brutálisan visszaesett a hazai szilvatermés mennyisége

Az idén várhatóan mintegy 62 ezer tonna szilva terem Magyarországon, ez az 1990-es évek eleji mennyiség fele-harmada.
2017.09.05. 12:35 Olvasási idő: 0 perc

Háztartási vegyiáruból is kevesebbet vettünk

Mintegy 255 milliárd forint bevételt ért el a kiskereskedelem háztartási vegyiáruból és kozmetikumból idén január-októberben, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva – olvasható a Nielsen felmérésében. Mennyiségben viszont négy százalékkal kevesebbet adtak el.
2012.11.28. 11:50 Olvasási idő: 0 perc

Élelmiszervásárlás: Visszatértünk az egész kicsi üzletekhez

Az élelmiszerek kiskereskedelmi eladása értékben 4 százalékkal emelkedett 2010. december-2011. november során, az előző hasonló időszakhoz képest, a Nielsen piackutató vállalat által mért 90 termékcsoportból.
2012.01.10. 13:00 Olvasási idő: 0 perc