vásárlói tudatosság

Sokat fejlődött a vásárlói tudatosság

Az ár és a minőség mellett már leginkább a magyar eredet szerepel a vásárlói preferenciák között.
2020.11.25. 14:54 Olvasási idő: 0 perc

Javult a magyar fogyasztói tudatosság

Javult a magyar fogyasztói tudatosság, ugyanis az év első három hónapjában a fogyasztók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.
2017.04.28. 12:12 Olvasási idő: 0 perc

Mégsem fontos, hogy magyar terméket vegyünk?

Több lett az igazán tudatos vásárló – ezt jelzi a legfrissebb Tudatos Vásárlói Index (TVI). A Kirakat.hu és az Ipsos idén negyedik alkalommal mérte fel a vásárlói tudatosságot és a fogyasztói attitűdöket.
2010.09.20. 09:44 Olvasási idő: 0 perc