Megszűnik a magyarok egyik népszerű kávémárkája – ezt kell tudni a változásról
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a sárga csomagolású Tchibo Family darált kávé – írja a Mindmegette.

Nem lesz többé Tchibo Family
A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé, amelyet messziről ki lehet szúrni a boltok polcain rikító színű csomagolása miatt.
A változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit, és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek ezentúl Eduscho Family lesz a neve. Ezzel együtt a kávé csomagolása is megújul.
Azaz a kávémárkát megszüntetik, a darált kávé receptje és így az íze is marad a régi – csak más név alatt.
Az Eduscho márkát Eduard Schopf alapította 1924-ben, majd a Tchibo felvásárolta az 1990-es évek végén. A cég Wiener Extra, Gala és Eduscho márkanév alatt forgalmazza a termékeit, főként Ausztriában, Csehországban, Szlovéniában és Magyarországon.

Ennyire népszerű a kávé Magyarországon
A régióban a Mol kútjain értékesített csészés kávék alapján a magyarok körében nagyon népszerű a fekete nedű. A magyar olajtársaság a kávé világnapján, szeptember 29-én tette közé statisztikáját arról, hogy a régióban található benzinkútjain mennyi kávé fogy. Ebből kiderült, hogy a magyaroknál csak a csehek ittak több kávét az év első nyolc hónapjában.
A magyarok közt a legnépszerűbb az eszpresszó volt, amit a kapucsínó és latte követett.
A kávé ára meredeken emelkedett az elmúlt években, és várhatóan ez a továbbiakban is így lesz. Vietnám a világ első számú robustatermelője, amivel a globális termés egyharmadát adja. Az ázsiai országban azonban idén várhatóan a szokásosnál kevesebb kávébabot szüretelhetnek az esős időjárás miatt.


