BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A HELL reklámfilmjének forgatása közben rohamozták meg a rajongók a márka új arcát

Több mint egy órát csúszott a HELL Energy reklámfilmjének forgatása, a rajongók ugyanis megrohamozták Michele Moronét, a márka új arcát. Az olasz színész 365 nap című filmjét, már több, mint 3 milliárdan láttak a világon.

A HELL Energy reklámfilmjének forgatása közben váratlanul megjelentek Michele Morone rajongói, a szinte kivétel nélkül nőkből álló csoport a 365 nap sztárját hosszú percekig lefoglalta - írta a Tenyek.hu. Végül több mint egy órás csúszást okozott a rajongók akciója. 

Vélhetően a Redditen terjedő információk alapján derült ki a titokban Magyarországra látogató Michele Morrone tartózkodási helye. A színész megérkezése után a szállodája szobájából készített fotót a Lánc-hídról, és ez a kép futótűzként terjedt a közösségi oldalakon. A 16 millió követővel rendelkező olasz modell és filmsztár így nem tudott elrejtőzni a rajongói elől. 

A világsztár a forgatások szünetében azonnal félrevonult, hogy gyerekeit telefonon hívja. Egy ilyen szünetben az Avalon Parkban találtak rá a lelkes rajongói, akik kihasználták, hogy végre testközelbe kerülhettek a világ legszexibbnek választott színészével, akinek nagysikerű 365 nap című filmjét, már több, mint 3 milliárdan láttak a világon.

A Hell új, globális kampánya február közepén indult, amelynek főszereplője Michele Morrone. 

Az olasz színész a márka új arca, aki méltó utódja a demenciában szenvedő Bruce Willisnek.

A több mint hatvan országban futó kampányról Popovics Adrienn, a Hell operatív marketingigazgatója azt mondta, hogy új fejezetet nyitnak a márka történetében, a színésszel kötött együttműködéssel pedig tovább növelik nemzetközi jelenlétüket, és bővítik célcsoportjukat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával.

A fél világ magyar energiaitallal ébred, egyre többet adnak el belőle

Jó néhány európai országban piacvezető a Hell márka, amely 2022-ben növelte a nettó árbevételét, és egyre több termékét értékesíti külföldre. A környező országok mellett többek között Cipruson is nagyon népszerű az energiaital-gyártó, de még Mongóliában is kaphatók az „ördögfejek”.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.